Tugevuse määratlus sirgel teel

R 18 Dragster Roland Sands Designilt

Roland Sands on tuntud oma spordivõistluste mõjuga julgete kavandite poolest. Ta kombineerib stiile ega tunne piire. R 18 modifitseerimisel on ta saanud inspiratsiooni oma isa kiirendusvõistluste aegadest: ta vähendab võimsa cruiser’i vaid põhiliseni ja seadistab selle maksimaalseks kiiruseks sirgetel teedel. Tulemuseks on ikoonilise boksermootoriga sirgjooneline kiirendusratas – R 18 Dragster.

Profiili kirjeldus

Mootorratas

R 18 Dragster

Pood

Roland Sands Design (RSD)

Kohandaja

Roland Sands

Põhipakett

R 18

Ehitus/modifitseerimine

2020/2020

Kategooria

Kiirendusratas

Disain, mis nihutab piire

Disain, mis nihutab piire

Roland Sands on tuntud stiilide kombineerimise ja uute žanrite loomise poolest. Asi algab alati visandist. Selles lähtub ta mootorratta põhikujust ja uurib ratta geomeetria võimalusi. „Tõeline maagia toimub lõpus, kui viime visandid ellu,“ ütleb disainer. Iga uus kohandatud mootorratas on õppimisprotsess – isegi pärast enam kui 200 modifitseeritud masinat. „Me tahame mõista žanri, milles me töötame, iga kord uuesti. See on meie võtmenipp, et tulemus oleks autentne ja funktsionaalne,“ selgitab ta.

+ Loe edasi

Sirgejooneline kiirendusratas ikoonilise massiivse boksermootoriga. Lähme kihutama!

 “

Roland Sands

Roland Sands Design

„Minu isa sõitis kiirendusratastega,“ ütleb Roland Sands. Ta kasvas üles ainulaadsete mootorrataste keskel ja võistles ise hiljem 10 aastat. See inspireeris teda „vähendama mootorratast vaid põhiliseni, et vormida see sirgetel teedel kiiresti edasi liikuma.“ Eesmärgiks oli sirgjooneline kiirendusratas, mille iseloomulikus keskmes on lihaseline mootor Big Boxer. Selle saavutamiseks võttis Roland Sands oma meeskonnaga R 18 täielikult juppideks ja andis mootorrattale täiesti uue kuju. Selle tulemus: R 18 Dragster.

+ Loe edasi

Mootorratas lähedalt

Raam

Vedrustuse ja umbes 25 kg raskuse eemaldamine raami ja kiige küljest toob kaasa masina üldise jäigastumise ja raami madalama asendi.

Keretöö

Standardkere koos modifitseeritud esi- ja tagarattakatetega, Superbike S 1000 RR-i esiosa, spetsiaalselt mootorratta jaoks valmistatud iste, BMW x RSD-seeria piduri- ja sidurihoovad, veljed, silindripeade katted, rinnakilp, esituled ja näidikud.

Esivedrustus

Originaalne R 18 pöördasendis vedrustus 19 × 3 tolli BMW x Roland Sandsi musta värvi velje ja eritellimusel valmistatud Dunlopi Slick-rehviga.

Tagaratta juhik

Vähendatud massiga tagaratta kiik koos musta 17 × 6 tolli BMW x Roland Sandsi velje ja kiirenduseks mõeldud kandilise Slick-rehviga, mis tagab kiirendusratta klassikalise agressiivse välimuse.

Väljalaskesüsteem

Eridisainiga roostevabast terasest torud ja veidi kohandatud BMW x RSD otsakud, mis suurendavad heitgaaside voolu.

Värviviimistlus

Klassikaline BMW sinine kahes toonis koos originaalile truude joontega.

Klassikaline Cruiser tippkiirusel

Roland Sands ja tema meeskond eemaldasid vedrustuse ja umbes 23 kg raskust raami ja tagaratta kiige küljest. See langetas mootorratast ja andis sellele maksimaalseks kiiruseks mõeldud kiirendusratta jäiga kuju. Säilinud on mootorratta algne pikkus koos cruiser’i klassikalise pikendatud joonega esirattast kuni tagarattani. Esikülg pärineb BMW Superbike S 1000 RR-ilt, mis annab mootorrattale sportliku ja eristuva välimuse.

+ Loe edasi

„Kõige raskem osa oli kindlasti elektroonika. Lämmastikoksiidi sissepritse lisamine, baasmudeli väljalasketorustiku eemaldamine ja sisselaske põhjalik muutmine oli suur eksperiment. Ent ajasime kõik joonde,“ ütleb Sands.

Pärast kolm kuud kestnud tööd sai võimas R 18 Dragster lõpuks ometi rajale minna – ja näidata, mida on sel võimsal suurel boksermootoril pakkuda.

+ Loe edasi

Rohkem #Soulfuel’i kohta

spinner