Taasavasta pimedus.
Suur kogus musta pulbervärvi mähib 9 Trackeri musta rüüsse. Need, kes soovivad mõista Blitz Motorcycles’i mootorratast, peavad sellele lähenema nagu meistriteosele.
Mootorratas lähedalt
9 Tracker
Blitz Motorcycles
Fred Jourden ja Hugo Jezegabel
R nineT
2014/2014
Tracker
Tähelepanelik pilk saab autasu
Silmad peavad hetke harjuma, et mõista, mida nad näevad. Nagu tähtedeta öö, kus kõik on pimedusse mähkunud. Pupillid suurenevad, olles tänulikud igasuguse valgusallika, ükskõik kui väikese eest. Esmalt häguselt ja siis, üha täpsemalt, näevad nad 9 Trackerit Blitz Motorcycles’ilt. Suur kogus musta pulbervärvi on mähkinud kohandajate Fred Jourdeni ja Hugo Jezegabeli mootorratta pimedusse. Ülemine kahvli kinnitus, juhtraua klambrid ja poldid, seotud juhtsüsteemid ja mootori komponendid – kõik on musta värvi.
9 Tracker tahab, et teda uuritaks, ja vaid tähelepanelike pilkusid autasustatakse uute üksikasjadega – nagu maal, mis paljastab kogu oma sügavuse alles siis, kui vaatleja on seda piisavalt kaua imetlenud.
Fred Jourden
Blitz Motorcycles
Kuid hoolimata kõikidest peidetud üksikasjadest vajab 9 Tracker ainult mõnda sajandiksekundit, et peletada vaataja peast kõik mõtted. "See näeb välja agressiivne ja brutaalne nagu võidusõidumootorratas," ütleb Fred, kirjeldades oma masinat. Ratas toob tagasi mälestused 1970ndate mootorratastest, mis said oma tuleristsed tolmustel, ovaalsetel võidusõiduradadel. „Me tahtsime luua sellist välimust kohe algusest peale. Me kasutasime mallina legendaarset Harley Davidsoni Flat-Track Racer XR750-t,“ jutustab Fred. Fredi ja Hugo armastus klassikaliste rataste vastu ei ole saladus. Iga projekti kohta on neil rääkida eraldi lugu – avaldades samal ajal austust mõnele legendaarsele rattale. R nine T kohandamiseks sihtisid kaks Pariisi õlinäppu tõelist tracker’it. „Idee selle taga oli, et mootorratas ei tohiks lõpuks välja näha nagu R nine T, vaid midagi, mis hämmastab inimesi, kui see on ootamatult nende pilku püüdnud,“ ütleb Fred. Ta andis koos Hugoga masinale suuremad rattapöiad (19-tollised), laiad juhtrauad ilma lülititeta ja iseloodud tagaraami. Nii said nad paigaldada vanu aegu meenutava võidusõiduistme.
Lahtiütlus
Siin näidatud sõidukid võivad olla muudetud ja täiendatud kolmandate osapoolte kohandatud osadega ja/või isevalmistatud osadega, mida BMW ei ole ei tootnud, levitanud ega testinud. BMW ei vastuta vähimalgi määral selliste muudatuste eest (sh näidatud kohandatud osade paigaldamine, omadused ja kasutamine). TÄHELEPANU! Seeriasõidukite muutmine (sh kolmandate osapoolte kohandatud osade ja/või isetehtud osade paigaldamine ja kasutamine) võib vähendada sõiduomadusi! Modifitseeritud BMW sõidukitega sõidate omal vastutusel.
Mootorratas lähedalt
Spetsiaalselt toodetud tagaraam
Polüamiidist kütusepaak, valmistatud 3D-printeriga, seest ja väljast töödeldud erilise kattematerjaliga, et vältida kütuse lekkimist
Lülititeta juhtrauad (nupp asub esipiduri jalgpiduri silindris), terasest hüdraulilised esipidurid ja jalgpiduri silinder kolme pidurisadula jaoks
Laiemad rattapöiad
2-1 väljalaskesüsteem kerge summutiga
Must, kerevärv Carmouche’ilt
R nine T säilitab oma hinge
Esialgne bensiinipaak oli nostalgial jalus. See pidi taanduma uue ees, mis valmistati 3D-printeris polüamiidist – tänapäevase tehnoloogiaga taastati möödunud ajastu tunnetus. Paak muutis ka tavalise sissevõtusummuti asukohta, mis tuli asendada K&N-i õhufiltritega. Ja seeläbi R nine T aegamööda kadus, ilma oma hinge kaotamata – just nagu Hugo ja Fred seda soovisidki. Nad lisasid oma mustalt säravasse 9 Trackerisse oluliselt rohkem detaile. Kuid nende leidmiseks tuleb väga lähedalt vaadata.