Taasavasta pimedus.

9 Tracker avab silmi.

Suur kogus musta pulbervärvi mähib 9 Trackeri musta rüüsse. Need, kes soovivad mõista Blitz Motorcycles’i mootorratast, peavad sellele lähenema nagu meistriteosele. 

Mootorratas lähedalt

Mootorratas

9 Tracker

Töökoda

Blitz Motorcycles

Kohandaja

Fred Jourden ja Hugo Jezegabel

Põhigarantii

R nineT

Konstruktsioon/kohandamine

2014/2014

Kategooria

Tracker

Tähelepanelik pilk saab autasu

Silmad peavad hetke harjuma, et mõista, mida nad näevad. Nagu tähtedeta öö, kus kõik on pimedusse mähkunud. Pupillid suurenevad, olles tänulikud igasuguse valgusallika, ükskõik kui väikese eest. Esmalt häguselt ja siis, üha täpsemalt, näevad nad 9 Trackerit Blitz Motorcycles’ilt. Suur kogus musta pulbervärvi on mähkinud kohandajate Fred Jourdeni ja Hugo Jezegabeli mootorratta pimedusse. Ülemine kahvli kinnitus, juhtraua klambrid ja poldid, seotud juhtsüsteemid ja mootori komponendid – kõik on musta värvi. 

9 Tracker tahab, et teda uuritaks, ja vaid tähelepanelike pilkusid autasustatakse uute üksikasjadega – nagu maal, mis paljastab kogu oma sügavuse alles siis, kui vaatleja on seda piisavalt kaua imetlenud. 

+ Loe edasi
Me oleme tulemusega väga rahul. See näeb välja agressiivne ja brutaalne nagu võidusõidumootorratas. See on jätkuvalt BMW, kuid ei näe välja nagu nineT. “

Fred Jourden

Blitz Motorcycles

Kuid hoolimata kõikidest peidetud üksikasjadest vajab 9 Tracker ainult mõnda sajandiksekundit, et peletada vaataja peast kõik mõtted. "See näeb välja agressiivne ja brutaalne nagu võidusõidumootorratas," ütleb Fred, kirjeldades oma masinat. Ratas toob tagasi mälestused 1970ndate mootorratastest, mis said oma tuleristsed tolmustel, ovaalsetel võidusõiduradadel. „Me tahtsime luua sellist välimust kohe algusest peale. Me kasutasime mallina legendaarset Harley Davidsoni Flat-Track Racer XR750-t,“ jutustab Fred. Fredi ja Hugo armastus klassikaliste rataste vastu ei ole saladus. Iga projekti kohta on neil rääkida eraldi lugu – avaldades samal ajal austust mõnele legendaarsele rattale. R nine T kohandamiseks sihtisid kaks Pariisi õlinäppu tõelist tracker’it. „Idee selle taga oli, et mootorratas ei tohiks lõpuks välja näha nagu R nine T, vaid midagi, mis hämmastab inimesi, kui see on ootamatult nende pilku püüdnud,“ ütleb Fred. Ta andis koos Hugoga masinale suuremad rattapöiad (19-tollised), laiad juhtrauad ilma lülititeta ja iseloodud tagaraami. Nii said nad paigaldada vanu aegu meenutava võidusõiduistme.  

+ Loe edasi

Mootorratas lähedalt

Raam

Spetsiaalselt toodetud tagaraam  

Keretöö

Polüamiidist kütusepaak, valmistatud 3D-printeriga, seest ja väljast töödeldud erilise kattematerjaliga, et vältida kütuse lekkimist

Esivedrustus

Lülititeta juhtrauad (nupp asub esipiduri jalgpiduri silindris), terasest hüdraulilised esipidurid ja jalgpiduri silinder kolme pidurisadula jaoks

Tagumine vedrustus

Laiemad rattapöiad

Väljalaskesüsteem

2-1 väljalaskesüsteem kerge summutiga 

Värviviimistlus

Must, kerevärv Carmouche’ilt

R nine T säilitab oma hinge

Esialgne bensiinipaak oli nostalgial jalus. See pidi taanduma uue ees, mis valmistati 3D-printeris polüamiidist – tänapäevase tehnoloogiaga taastati möödunud ajastu tunnetus. Paak muutis ka tavalise sissevõtusummuti asukohta, mis tuli asendada K&N-i õhufiltritega. Ja seeläbi R nine T aegamööda kadus, ilma oma hinge kaotamata – just nagu Hugo ja Fred seda soovisidki. Nad lisasid oma mustalt säravasse 9 Trackerisse oluliselt rohkem detaile. Kuid nende leidmiseks tuleb väga lähedalt vaadata.  

+ Loe edasi

Sinu hinge hooandja

R nine T muudatused enim tunnustatud kohandajatelt

Lisateave

Sobilikud mootorrattad.

spinner