Hinge otsimine metallist.
Bernhard Naumann on kohandamisskeenes tuntud ka kui Tinasõdur. Peamiselt valmistab ta lehtmetallist detaile kohandatud ratastele, mis meenutavad futuristlikku kunsti. Kui ta saab enda kätte R nine T, teeb ta just seda, mida ei tohiks.
Profiili kirjeldus
Giggerl
Blechmann
Bernhard Naumann
R nineT
2016/2017
Kontseptratas
Kunst, lüürika ja metall.
Kunst, lüürika ja metall.
Tugev iseloom vajab tugevat nime. Blechmann (Plekkmees) on nimi, mis on tugev nagu metall. Samuti on see hüüdnimi, mille on saanud kohandaja Bernhard Naumann, kellel on just selline isikupära. Kui ta räägib oma muudatuste kreedost, kõlab see peaaegu lüüriliselt. Tema peas tekivad sõnad ideena, mis lubab nii mõndagi. „Fantaasiad, mis äratatakse ellu vormi ja kujuga,“ ütleb kvalifitseeritud kerespetsialist, kirjeldades vabas vormis oma tööd. Või: „Hinge otsimine metallist. Pinnad, mis on ka palsam silmadele.“ Nii liigutavalt kui tema ütlused ka ei kõlaks, tema ratastes peegelduvad need väited täielikult. Need on kunstiteosed, mis on valmistatud metallist ja paneelidest. Ei ole ime, et Bernhard Naumann on usin ulmehuviline. Tulevikku vaatamine vajab erilist kujutlusvõimet ja seda jagub sellel kohandajal piisavalt. Tema rattad paistavad pärinevat kaugest ajast.
Lahtiütlus
Siin näidatud sõidukid võivad olla muudetud ja täiendatud kolmandate osapoolte kohandatud osadega ja/või isevalmistatud osadega, mida BMW ei ole ei tootnud, levitanud ega testinud. BMW ei vastuta vähimalgi määral selliste muudatuste eest (sh näidatud kohandatud osade paigaldamine, omadused ja kasutamine). TÄHELEPANU! Seeriasõidukite muutmine (sh kolmandate osapoolte kohandatud osade ja/või isetehtud osade paigaldamine ja kasutamine) võib vähendada sõiduomadusi! Modifitseeritud BMW sõidukitega sõidate omal vastutusel.
Bernhard Naumann
Blechmann
Plekkmees saab oma inspiratsiooni nokitsemise käigus. Isegi kui R nine T on otse tema ees, teeb ta ikkagi täpselt seda, mida ta ei tohiks – ta hakkab ratast koost lahti võtma, et tema ideed saaksid vabalt lennelda. "Mul ei ole tegelikult mingit inspiratsiooni vundamenti. Ma võtan originaalosad lahti ja mõtlen midagi välja, alustades puhtalt lehelt,“ ütleb ta. Vahel, kui projekt jõuab intensiivsesse faasi, istub ta kodus diivanil, joonistab uusi osi ja proovib uusi ideid paberil. Kuid selleks etapiks on modifitseerimine juba ammu alanud. See oli siis „rohkem variatsioonidega eksperimenteerimine,“ ütleb Plekkmees. R nine T modifikatsiooni jaoks kritseldas ta oma märkmikusse ilmselt väga palju, kuna aega oli väga vähe ja töö oli intensiivne. "Ma alustasin aasta alguses ja pidin asja tõesti tõsiselt võtma, kuna teadsin, et aega on vähe".
Mootorratas lähedalt.
Kodus tehtud
Paak, paneel, kodus tehtud iste
USD vedrustus R nine T BMW
Muudetud rattapöiad
Käsitsi valmistatud väljalase
Must, hall, punane, helesinine, tumesinine
Ebatavaline nimi.
Ta ei tunneta oma versiooni R nine T-st kohandatud rattana, vaid kontseptrattana ja "võimalusena". "Nali minu jaoks on, et BMW läks individualisti juurde ja tahtis, et ta ehitaks mittestandardse versiooni," ütleb Willie G. Davidsoni disainiauhinna võitja. Kuid ta pööras nalja pea peale ja lõi "masina, mis oleks hõlpsalt võinud ka BMW-lt tulla". Tema mootorratas näeb tõepoolest välja nagu R nine T kauge sugulane. Kui välja arvata käsipidurihoovad, juhtrauad ja kahvel, on kõik valminud metallilembelise Plekkmehe käte vahel. Elektroonika, sadula ja värvimise jaoks sai ta abi väljastpoolt. Puudus vaid nimi. Ta oli juba ristinud oma rattaid nimedega Veider sõitja või Karpaatia koer. Ja tema versioon BMW R nine T-st? "Sõbrad mainisid, et minu valmistatud kere meenutas eest vaadates pisut kana pead (!)," jutustab kohandaja. "Seejärel küsisin, mida baierlased sellest arvavad. Seejärel otsustasin, et panen masinale nimeks Giggerl." [kana lõuna-saksa murdes]