Tõuse ja liigu.
Kohandaja Kaichiroh Kurosu kasutas BMW R 7-t aastast 1934, et saada inspiratsiooni futuristliku ratta jaoks, mis sai nimeks Highway Fighter. Futuristliku välimusega R nine T, valmistanud Cherry’s Company.
Profiili kirjeldus
Highway Fighteri tagantvaade
Cherry's Company
Kaichiroh Kurosu
R nineT
2013/2014
Cafe Racer
Edasi ja tagasi 30ndatesse
Tegu on sajandi jagu visualiseeritud visiooni sulandamisega. Highway Fighteriga muutis Kaichiroh Kurosu oma lähituleviku ratta idee reaalsuseks. Kuna 1934 BMW R 7-t kasutati inspiratsioonina, jääb mudeli ja ratta vahele peaaegu sada aastat. Kaichiroh’s tekitas huvi klassikus BMW olemus, mida ta tahtis kindlasti väljendada oma esimeses BMW modifikatsioonis. Kuigi ülimalt hõivatud kohandaja, kes on pidanud Cherry’s Company Tokyo töökoda alates sajandivahetusest, on valdkonna parim, ei jäta ta R nine T kohandamisel midagi juhuse hooleks. Kaichiroh on tuntud oma täieliku täiuslikkuse poolest, mis jätab sellegipoolest ruumi kaarte ja nurkade jaoks – selles pole mingit kahtlust.
Kaichiroh Kurosu
Cherry’s Company
Kaichiroh otsis Highway Fighterile pikka aega õiget joont. Traadi abil kujundas ta järk-järgult lõplikku kuju. "Ma pean suutma lõplikku toodet ette kujutada enne, kui hakkan selle kallal töötama," selgitab ta. Tsentraalne element oli disainimetoodika, mis kujutas endas käsitsi valmistatud alumiiniumkeret, mis ühendab kõik komponendid harmooniliseks tervikuks. Hoolimata kõikidest harmoonilistest elementidest soovis Kaichiroh sportlikku, agressiivset välimust. Tuleviku kihutaja, millel on side minevikuga. Võidusõidutunnetust lisavad ka terviklik dekoratiivliist ja originaalne S 1000 RR-i esivedrustus ning LED-esituli. See särab läbi tuuleklaasi. Kui see on välja lülitatud, kaob see sügavmusta küljepaneeli taha, seejuures muutub ratas visuaalselt puhtavereliseks võidusõidumasinaks. Tõuse ja liigu!
Lahtiütlus
Siin näidatud sõidukid võivad olla muudetud ja täiendatud kolmandate osapoolte kohandatud osadega ja/või isevalmistatud osadega, mida BMW ei ole ei tootnud, levitanud ega testinud. BMW ei vastuta vähimalgi määral selliste muudatuste eest (sh näidatud kohandatud osade paigaldamine, omadused ja kasutamine). TÄHELEPANU! Seeriasõidukite muutmine (sh kolmandate osapoolte kohandatud osade ja/või isetehtud osade paigaldamine ja kasutamine) võib vähendada sõiduomadusi! Modifitseeritud BMW sõidukitega sõidate omal vastutusel.
Mootorratas lähedalt
Standardraam muudetud tagaosaga
Kohandatud paak. Käsitsi valmistatud terviklik alumiiniumümbris. Tuuleklaasi taha peidetud LED-esituli muutub välja lülitamisel nähtamatuks ja täiendab tervikliku võidusõidu-küljepaneeli välimust
S 1000 RR-i esivedrustus, kohandatud kroomvelg RevTechilt, Metzeler ME880 Marathon, 130/70-18
Kohandatud kroomvelg RevTechilt, Metzeler ME880 Marathon 200/60-16
Kohandatud väljalase lühikese ühendustoruga
Raam: Nljusseikiya, Kere: Nomad Concept, särav ja anodeeritud must valgete triipelementidega