Kevadpuhastus.
Kui Jeff Wright Church of Choppersist ratast muudab, jääb järgi ainult selle essents. Tema versioon R nine T-st tõestab taas, et tema kunstianne on erakordne.
Profiili kirjeldus
CoC R nineT
Church of Choppers (CHVRCH)
Jeff Wright
R nineT
2014/2015
Streetfighter
Jeff, universaaltalent.
Jeff, universaaltalent.
Millised on mootorratta kohandamisel kõige olulisemad vahendid? Õige, keevitussüsteem ja ... Google. Vähemalt nii on tegu Jeff Wrighti puhul legendaarsest töökojast Church of Choppers (CHVRCH). Ja Jeff juba teab; ta on lahti lammutanud kõikvõimalikke mudeleid arvukatelt tootemarkidelt ja neid omaenda visiooni järgi tagasi kokku pannud. On üllatav, et tema muudetud klassikute, chopper’ite, street fighter’ite ja dirt tracker’ite segadikku ei olnud aastaks 2015 ilmunud ühtki BMW mootorratast. Kuid kui võimalus tekkis kujundada R nine T stiili oma äranägemise järgi, oli ta ekstaasis. "Ma elan keset USAd, ning 2000 miili kaugusel Californiast ja 1500 miili kaugusel New York Cityst on suurepärane saada võimalus nokitseda sellise mootorratta kallal," ütleb Jeff, kes elab koos oma naise ja kolme lapsega Des Moines’is.
Jeff Wright
Church of Choppers
Jeff on sama mitmekülgne ja variatsiooniderohke nagu tema mootorrattad. Tal on oma moebränd FTWCO, ta disainib riided, on oskuslik kunstnik, kirjutab blogi ja talle kuulub pubi. Ta kirjeldab ennast kui torisev kunstnikust usin suitsetaja. Keegi, kes on nii ainulaadne nagu Jeff, ehitab loomulikult ainult ainulaadseid mudeleid. „Ma ütlen inimestele, kui sulle meeldib mõni mu valmistatud asi, siis tee mulle pakkumine. Ma ei ehita mootorratast kellelegi teisele peale iseenda.
Tema kohandamisprotsess meenutab kevadpuhastust. Jeff nimetab seda „koristamiseks“, kui ta vabaneb kõikidest osadest, mida tema hinnangul enam vaja ei lähe. R nine T puhul eemaldas ta sõiduki elektroonika. Kaks akuklemmi asuvad nüüd peene istme kühmus. Neile pääseb hõlpsalt ligi ja need tagavad, et signaal kõlab ja et suunatuled vilguvad. Ka sissepritsesüsteem pidi kaduma; Jeff asendas selle klassikalise lapiku külgkarburaatoriga. Avariisüüte asemel paigaldas ta traditsioonilise süütemagneeto, mis on selgelt nähtav, kuna paagi madalam osa toimib teatud määral nagu aken. See on vaid üks näide Jeffi osavatest kätest.
Lahtiütlus
Siin näidatud sõidukid võivad olla muudetud ja täiendatud kolmandate osapoolte kohandatud osadega ja/või isevalmistatud osadega, mida BMW ei ole ei tootnud, levitanud ega testinud. BMW ei vastuta vähimalgi määral selliste muudatuste eest (sh näidatud kohandatud osade paigaldamine, omadused ja kasutamine). TÄHELEPANU! Seeriasõidukite muutmine (sh kolmandate osapoolte kohandatud osade ja/või isetehtud osade paigaldamine ja kasutamine) võib vähendada sõiduomadusi! Modifitseeritud BMW sõidukitega sõidate omal vastutusel.
Mootorratas lähedalt
Seeriaosa
Muudetud paak, kodus valmistatud iste, mis võimaldab juurdepääsu akule, ise disainitud tagaosa, ise disainitud eesmine voolund
Showa kahvel, freesitud Triple Tree, BlackStone Teki süsinik-rattapöiad
Seeriaosa
Ise toodetud Racefiti amortisaatorid lõppevad istme all ja asuvad üksteise suhtes 30-kraadise nurga all
Hõbedane musta, punase ja kuldse kaunistusega paagil, võidusõidumuster taga
Värvitud või alasti?
Jeffi puhastatud R nine T jõudis esimest korda avalikkuse ette üritusel "Naked Truth Show". Ratast ei katnud värv ja see seisis seal lihtsalt „alasti“. Külalised said täielikult keskenduda muudatustele ja see avaldas neile muljet. Kui Jeffi R nine T rüütati kaks kuud hiljem üritusel The Only Motorcycle Show musta, punasesse ja kuldsesse rüüsse, ei suutnud mootorrattafännid end enam tagasi hoida. „Seal oli palju õnnitlusi,“ meenutab Jeff. Ja kui mõni tema imetleja soovib teda jäljendada, vajab ta vaid keevitussüsteemi. Ning inspiratsiooniks: Igaüks saab Jeffi unustamatud mootorrattad Google’i abil üles leida.