Saarel sündinud.
Kengo Kimura ja R nine T Scrambleri esimene kohtumine on nagu kohmakas pimekohting, kuid mootorratas võidab kiirelt jaapanlase kiindumuse – ja omanik Heiwast annab rattale oma kodu välimuse.
Profiili kirjeldus
R nineT Scrambler No 001
Heiwa Motorcycle
Kengo Kimura
R nineT Scrambler
2016
Scrambler
Esimene kohting.
Esimene kohting.
Kengo Kimurale meeldivad lihtsad ja kompaktsed mootorrattad. Kõiki, kes elavad saarel, kujundab nende keskkond olulisel määral. Honshūl ehitab jaapanlasest kohalik rattaid, mis on nagu tema kodumaa Vaikses ookeanis – kitsad ja kompaktsed. Oma loomupärase ettekujutusega esteetikast kohtub 2016. aasta septembris töökoja Heiwa asutanu BMW R nine T Scrambleriga. BMW kallal töötamine on tema jaoks midagi täiesti uut. Ta pole kunagi varem andnud Münchenist pärinevale masinale Heiwa välimust. Esimene kohtumine oli kohmakas nagu pimekohting. "Alguses austasin ma boksermootori tugevat kohalolu," selgitab Kengo. Ta on harjunud USA, Inglise või Jaapani mootorrataste kallal nokitsemisega. "Seega sõitsin ma esmalt R nine T Scrambleriga tööle, linna ja reisisin, et selle iseloomuga täielikult tutvuda." Kengo märkas Hiroshima teedel kiirelt üht asja – mootor on üks ratta suurimatest tugevustest. "Scrambleriga sõitmine oli oodatust palju lihtsam. See on üllatavalt kerge ja mootoril on meeldivalt tasane pöördemomendikõver," ütleb ta pärast mitut kohtingut.
Kengo Kimura
Heiwa
Pärast tutvumisfaasi tekkis Kengol idee, mida ta R nine T Scrambleriga teha tahab. Kuid ta ei pannud oma ideed paberile kirja, samuti ei kasutanud ta Photoshopi ega teinud visandit – ta ei loonud ühtki mudelit. Jaapani professionaal ei tee oma projektidest kunagi visandeid, mida võidaks kopeerida.
Üks asi oli selge Kengo ja tema tiimi jaoks: "Soovisime luua mootorratta, millega kliendid tahavad sõita. Isegi kui me ehitame raami ümber ja muudame kaht kolmandikku, ei lähe me nii äärmusesse nagu me läheksime näituserataste puhul."
Lahtiütlus
Siin näidatud sõidukid võivad olla muudetud ja täiendatud kolmandate osapoolte kohandatud osadega ja/või isevalmistatud osadega, mida BMW ei ole ei tootnud, levitanud ega testinud. BMW ei vastuta vähimalgi määral selliste muudatuste eest (sh näidatud kohandatud osade paigaldamine, omadused ja kasutamine). TÄHELEPANU! Seeriasõidukite muutmine (sh kolmandate osapoolte kohandatud osade ja/või isetehtud osade paigaldamine ja kasutamine) võib vähendada sõiduomadusi! Modifitseeritud BMW sõidukitega sõidate omal vastutusel.
Mootorratas lähedalt
Muudetud tagaosa ja põhiraam
Isetoodetud alumiiniumist paak, spidomeeter raami vasakul küljel silindripeade kohal, sooneline nahksadul
Kitsas torukujuline juhtraud mikrolülitiga ja lihtsa ümara peegliga, käsitsi valmistatud alumiiniumplekist poritiivad, GS-mudeli ristkodaratega rattad, esituled ja miniatuurne tagatuli Heiwa seeriast
GS-mudeli ristkodaratega rattad
odus valmistatud kaks-kahes väljalaskesüsteem
Six Shooteri värviviimistlus, beež traditsiooniliste mustade joontega, sobiv pulbervärv raamil
Kengo mõtted.
Kengo hakkas nokitsema, tegi sageli pause, vaatas oma kujutletavaid skeeme, mis suunasid teda sirgema joone poole paagi ja istme all. Bensiinipaagi disaini muudeti – kompaktseks ja kitsaks (loomulikult). Kuid Kengo ei tahtnud loobuda sõiduulatusest; tema ratas peab olema sobiv igapäevakasutuse jaoks. Ta paigutas sadula alla lisapaagi. Selleks, et rõhutada kitsast joont, valmistas Heiwa töökoda kaks kahes väljalaskesüsteemi, mis suunab tähelepanu mootorratta alumisele osale. Standardmudeli lihaseline välimus juurdub Kengo pähe. Tema algkliendid käisid teda sageli töökojas vaatamas ja kontrollisid nokitseja progressi. "Minu kliendid ütlevad, et R nine T-l on tüüpiline Heiwa välimus", ütleb Kengo. "Seda on mul hea meel kuulda."