Isikupärastamine
F 900 R on kohal, sportliku ja käepärasena. See loodi puhta sõidunaudingu jaoks, kuid on endiselt mitmekülgne. See tähendab, et igaks võib leida oma F 900 R-i. Siia oleme sinu tarvis kogunud kolm ihaldusväärset varianti – need pakuvad sinu F 900 R-iga maksimaalset sõidunaudingut, sõltuvalt sinu vajadustest ja viisist, kuidas sa ratast kasutad. Roni vaid peale. Või ammuta inspiratsiooni ning loo omaenda F 900 R.
Kurvikuningas
Järgmine kurv on alati parim
Kas sul on asjade üle kontroll? Eriti gaasi üle? Kas sinu pulss on nähtavalt spidomeetriga ühendatud? Sel juhul võib see olla sinu ratas. Lase käia ning asu teele selle rattaga, mis pakub sulle eriti kõrget istet koos sportliku istumisasendiga ning mootorispoilerit ja freesitud osi. Kasuta Pro sõidurežiime, Pro käiguassistenti ja vedrustuse dünaamilist elektroonilist reguleerimist, et võtta oma sõidust ja vedrustusest viimast. Ning tänu adaptiivsele kurvitulele oled järgmise kurvi jaoks hästi varustatud. Sest järgmine kurv on alati tulekul, just nagu sellele järgnev, ja ka sellele järgnev...
Vedrustuse dünaamiline elektrooniline reguleerimine (Dynamic ESA) reguleerib amortisaatori summutust automaatselt vastavalt sõiduoludele. Vali erinevaid amortisaatorite sätteid sõidu ajal ning seadista vedru eelpingutus seismise ajal vaid ühe nupuvajutusega.
Eriti kõrge istme kõrgus on 865 mm, mis on 50 mm kõrgem põhivarustuse istmest. Sellega saavad isegi pikad juhid meeldivat põlvenurka ning seega lõõgastunud ja mugavat istumisasendit nautida.
Pro sõidurežiimid võimaldavad sul kohandada oma ratast erinevate sõiduolukordadeks ja otstarveteks veelgi täpsemini. Lisaks gaasireaktsioonile reguleeritakse režiimidega ROAD, RAIN ja DYNAMIC ka ABS Pro ja DTC juhtimiskäitumist ning muude süsteemide nagu vedrustuse dünaamilise elektroonilise reguleerimise, tempomaadi ja TPC seadeid.
Pro käiguassistent võimaldab juhil peaaegu igasuguse koormuse ja mootori kiiruse juures sidurit ja gaasi kasutamata kiiresti käiku vahetada. Assistent tagab märgatavalt lühema käiguvahetusaja ning vabastab juhi sidurikäe, et pakkuda mugavust ja dünaamikat.
Headlight Pro paketiga on esitulel ikoonilised valgustuselemendid, mis toimivad gabariiditulede ja päevasõidutuledena. Koos adaptiivsete kurvituledega parandab see sõitja nägemist ja nähtavust, muutes sõitmise ohutumaks.
Täiusta oma F 900 R-i veelgi meie disainitud freesitud osadega, näiteks käsihoova, jalatugede ja peeglitega, ning ka täiendava varustusega nagu mootorispoiler ja kaassõitjaistme kate.
Suurlinnasõber
Linn ei maga kunagi
Näe ja ole nähtud: tee kiire paus linna peal oma lemmikkohvikus ning seejärel näita tipptunnile, kui võimas su mootorratas on. Võtmevaba käivitus, TPC, soojendusega käepidemed ja pealiskohver teevad linnadžunglis elamise lihtsamaks. See võimaldab sul täielikult linna ilusale küljele keskenduda.
Kui mõtled juba järgmisele rohelisele tulele, ei ole selle rattaga gaasi vajutamisel võimalik eksida.
Intelligentne hädaabikõne võtab õnnetuse korral automaatselt ühendust BMW kõnekeskusega, et käivitada päästemeetmed nii kiiresti kui võimalik. Sõiduki asukoht edastatakse ning võimalusel algatatakse esmane vestlus asjassepuutuva isikuga. Süsteemi on võimalik aktiveerida ka käsitsi, näiteks teiste teekasutajate abistamiseks.
Rehvirõhu kontrollsüsteem (TPC) annab teavet hetke rehvirõhu kohta ning teavitab rõhu kadumisel juhti varakult võimalikest ohtudest. Väärtusi saab kuvada juhiekraanil. Kollane tagatuli ja punane hoiatustuli teavitavad sõitmise ajal automaatselt seadeväärtustest kõrvale kaldumisest.
Võtmevaba käivituse abil jääb võti edaspidi sinu taskusse. Seda seetõttu, et võtmevaba süsteem on äärmiselt mugav ning laseb ratturil oma masina vaid nupuvajutusega käivitada. Ka juhtraualukku ja kütusepaagi korki saab sel viisil lukust avada. Seega on moto järgmine: lihtsalt hüppa peale ja asu teele!
Külmad käed jäävad minevikku: elektrilise soojendusega käepidemed pakuvad mitmeastmelist kontrolli. Need suurendavad mugavust ja turvalisust, kuna soojade käte ja tundlike sõrmedega on sõiduki juhtimine lihtsalt parem. Käepidemesoojendust juhitakse mugavalt juhtraual asuva multifunktsioonlülitiga.
Käsihoobade kaitse annab kompromissitust sportlikkusest selgelt teada. Alumiiniumist ja plastist valmistatud kumer klamber kaitseb juhtraual pidurihooba kogemata rakendamise eest teise sõiduki puudutuse korral ning seeläbi sõiduki õnnetuses kahjustamise eest.
Hoiusta pealiskohvrit või muud pagasit lihtsalt ja kindlalt stabiilse pagasiraami peal, mis on valmistatud pulberkattega valualumiiniumist. Kuna pagasiraam on fikseeritud mootorratta külge ning kaitstud vibratsiooni eest, paned sa tähele, kui palju paremini su mootorratas paigaldatud pealiskohvriga suurel kiirusel sõites käitub.
Kilomeetrikuningas
Mõni kilomeeter veel
Lihtsalt mine sõitma. Hüppa ratta selga ja kogu kilomeetreid tuuleklaasi taga. Maailm on täis avastamist ootavaid hetki. Kõike, mida nädalavahetuseks vajad, saab hoida otse rattal. Isegi ilma selleta on su ratas tänu luksusistmele, navigatsiooniseadmele ja tugihargile täiuslikult sinu lühireisiks varustatud. Õige konfiguratsioon on alati saadaval, #NeverStopChallenging
Stabiilne tugihark tagab sinu mootorratta kindla seismise isegi kallakul ning pakub täiendavaid eeliseid hooldustööde või kottide ja pealiskohvri kinnitamise ajaks. Ratta hargile tõstmine võtab koormust vähemaks ka rehvidelt ja vedrustuse elementidelt, kui ratas on pikemat aega pargitud. Püstiselt pargitud ratas võtab ka vähem ruumi.
Pehmeid kotte saab lihtsalt ja kindlalt kena välimusega kohvrihoidiku külge kinnitada. Kui kohvreid pole kinnitatud, on diskreetne hoidik vaevu märgatav.
Tänu täiendavale polstrile pakub luksusiste märgatavalt paremat istumismugavust ning seega veelgi rohkem muretumaid kilomeetreid, eriti pikkadele juhtidele. Iste on põhivarustuse istmest kõrgem. See muudab isegi pikad reisipäevad lõõgastavamaks ja pingevabamaks.
Kriimukindel kattekihiga tuuleklaas on põhivarustuses tuuleklaasist pikem ja laiem ning pakub seega märgatavalt paremat kaitset tuule ja ilma eest ning üldiselt suuremat pikamaasõidumugavust. Kiirteel kihutades kaitseb kõrge tuuleklaas ülakeha ning muudab iga kilomeetri lõõgastavaks ja muretuks.
Juhtraual koos hoidiku ja kinnitusraamiga asuva navigatsioonikoostu eesmärk on hoida BMW Navigatorit juhi vaateväljas. Navigatsioonisüsteemi ja Connectivity-funktsioone saab juhtraual asuva mitmikjuhteseadmega lihtsasti käsitseda.
Elektroonilist tempomaati saab käivitada alates 30 km/h ning see hoiab sõidukiiruse püsivana. See võimaldab eriti just pikki maanteelõike lõõgastunult läbida. Funktsioon inaktiveeritakse pidurdamisel ning valitud kiiruse juurde naastakse naasmisnupule vajutamisega.