G 310 R
Intensiivne sõidunauding.
BMW G 310 R on sõidunaudingu kehastus. See on loodud elust pulbitsevate linnade jaoks ja kõigile neile, kes lihtsalt armastavad mootorrattaga sõita. See on kergesti manööverdatav ja juhitav ning samas ka sportlik. Ei ole oluline, kas olete lühike või pikk. BMW G 310 R seljas tunnete end kohe koduselt. Ratas on kerge, kuid oma 313 cm3 mootoriga ka tõeliselt võimas. See uus ratas viib teid turvaliselt ja töökindlalt kontorisse, uusimasse trendikohta või linna peale. G 310 R on tõeline BMW mootorratas, kuid vähendatud töömahuga. Maksimaalne kvaliteet, meisterlik töö ja erakordne tehnoloogia tagavad intensiivse sõidunaudingu.
Head geenid. Hea välimus.
Hea välimus tuleb geenidest ja G 310 R on ilmselgelt S 1000 R-i geenide kandja. Sportlikult võimas esituli, dünaamiline kütusepaagi ääris ja rotsterile omased proportsioonid teevad sellest tänaval tõelise pilgupüüdja. Oma dünaamilise esiosa ja iseloomuliku välimusega tagaosaga on G 310 R korraga nii kerge kui ka tugev. Lühike iste rõhutab rotsteri tagaosa dünaamikat ja annab eriti valgele rattale eksimatult äratuntava motospordile omase välimuse. Anodeeritud kullavärvi kahvel ja pidurisadulad toovad välja ratta meisterliku töökvaliteedi.
Efektne detail on ka alumiiniumist kiik. Väljalõiked lisavad kergust ja vardad stabiilsust. Ja laiad rehvid haakuvad suurepäraselt teega. Nii on sõidunauding garanteeritud.
Kerge, tugev ja lihtsasti manööverdatav.
G 310 R ei jää maha ka tehniliselt. Vastupidi: selle peenelt väljatöötatud ja erakordsed tehnilised lahendused viivad juhipositsioonile. Muu hulgas aitab seda saavutada ühesilindriline neljataktiline 313 cm3 mootor. Tagasilindri ebatavaline kalle ning 180° pööratud silindripea toovad raskuskeskme madalamale ning suunavad selle esiratta poole. Tänu sellele on G 310 R nobedam ja hõlpsamini juhitav. Stabiilsust lisab ilma teljevahet liigselt suurendamata ka pikk ja madal kiik. Aastast 2013 kõigil BMW mootorratastel: ABS põhivarustuses. See on olemas ka mudelil G 310 R, tagades kõigi teie sõitude turvalisuse. Hea välimus, võimsad sõiduomadused ja täis paagiga kaal alla 160 kg – G 310 R võimaldab keskenduda vaid sõidule.
Kõik soovivad seda proovida.
G 310 R laseb teil tänavatel stressivabalt ja lõõgastunult liikuda. Isegi suurlinna melus sõidate alati enesekindlalt tänu kõigi juhtelementide heale paigutusele. Ergonoomilise paigutusega juhtraud, jalatugi ja juhtelemendid tagavad erakordse sõidukogemuse. G 310 R pakub sobivat istet kõigile sõitjatele ning hoiab teid rattal stabiilselt. Geomeetria ning vedrustuse ja amortide seadistus teeb sellest nobeda liiklusvahendi igal pinnasel. Tihedas linnaliikluses, tööle ja koju liikudes või nädalalõpureisil – G 310 R on see, millega sõita tahate!
Mootor | |
---|---|
Tüüp | Vesijahutusega ühesilindriline neljataktiline mootor, neli klappi, kaks ülanukkvõlli, märgkarteri õlitus |
Kolvikäik × silindri läbimõõt | 80 × 62,1 mm |
Töömaht | 313 cm3 |
Nimivõimsus | 25 kW (34 hj) 9500 p/min juures (ECE versioon) |
Maksimaalne pöördemoment | 28 Nm 7500 p/min juures |
Surveaste | 10,6 : 1 |
Segukontroll / mootori juhtimine | Elektrooniline kütuse sissepritse, BMS-E2 |
Heitkoguste kontroll | Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4 |
Jõudlus/kütusekulu | |
Maksimaalne kiirus | 143 km/h |
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele | 3,33 l |
Kütuse tüüp | Pliivaba super, minimaalne oktaaniarv (RON) 95 |
Elektrisüsteem | |
Vahelduvvoolugeneraator | Vahelduvvoolugeneraator 330 W |
Aku | 12 V / 8 Ah, hooldusvaba |
Jõuülekandesüsteem | |
Sidur | Mitmekettaline õlivannis märgsidur, mehaaniliselt käsitsetav |
Käigukast | Mootori korpusesse integreeritud 6-käiguline sünkronisaator-käigukast. |
Ajam | Kettülekanne, leevenditega tagaratta rummul |
Šassii/pidurid | |
Raam | Poltidega terasraam, kandev ajamiüksus, õõnesterasest tagaraam. |
Esiratta asukoht/vedrustus | Tagurpidi kahvel, Ø 41 mm |
Tagaratta asukoht/vedrustus | Üheosaline valualumiiniumist kiik, hingedega kinnitatud amortisaator, reguleeritav eelpingutus |
Esi- ja tagavedrustus | 140 mm / 131 mm |
Teljevahe | 1374 mm |
Järeljooks | 102,3 mm |
Roolikannu pöördenurk | 64,9° |
Veljed | Valualumiiniumist valuveljed |
Eesmine velg | 3,0 × 17 tolli |
Tagumine velg | 4,0 × 17 tolli |
Eesmised rehvid | 110/70 R 17 |
Tagumised rehvid | 150/60 R 17 |
Eesmine pidur | Üks piduriketas, läbimõõt 300 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadul, radiaalselt poltidega kinnitatud |
Tagumine pidur | Üks ketas, diameeter 240 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul |
ABS-süsteem | BMW Motorradi ABS-süsteem |
Mõõdud/kaalud | |
Pikkus | 2005 mm |
Laius (k.a peeglid) | 820 (849) mm |
Kõrgus (v.a peeglid) | 1080 mm |
Istme kõrgus, tühimass | 785 mm |
Jala sisemine kaar, tühimass | 1760 mm |
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) | 158,5 kg |
Lubatud kogukaal | 345 kg |
Kandevõime (standardvarustusega) | 186.5 kg |
Paagi kasutatav maht | 11 l |
Varu | umbes 1 l |
Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ direktiivile (kehtib kõikide vedelike kohta) on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud