DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

G 310 R

Intensiivne sõidunauding.

BMW G 310 R on sõidunaudingu kehastus. See on loodud elust pulbitsevate linnade jaoks ja kõigile neile, kes lihtsalt armastavad mootorrattaga sõita. See on kergesti manööverdatav ja juhitav ning samas ka sportlik. Ei ole oluline, kas olete lühike või pikk. BMW G 310 R seljas tunnete end kohe koduselt. Ratas on kerge, kuid oma 313 cm3 mootoriga ka tõeliselt võimas. See uus ratas viib teid turvaliselt ja töökindlalt kontorisse, uusimasse trendikohta või linna peale. G 310 R on tõeline BMW mootorratas, kuid vähendatud töömahuga. Maksimaalne kvaliteet, meisterlik töö ja erakordne tehnoloogia tagavad intensiivse sõidunaudingu.

Head geenid. Hea välimus.

Hea välimus tuleb geenidest ja G 310 R on ilmselgelt S 1000 R-i geenide kandja. Sportlikult võimas esituli, dünaamiline kütusepaagi ääris ja rotsterile omased proportsioonid teevad sellest tänaval tõelise pilgupüüdja. Oma dünaamilise esiosa ja iseloomuliku välimusega tagaosaga on G 310 R korraga nii kerge kui ka tugev. Lühike iste rõhutab rotsteri tagaosa dünaamikat ja annab eriti valgele rattale eksimatult äratuntava motospordile omase välimuse. Anodeeritud kullavärvi kahvel ja pidurisadulad toovad välja ratta meisterliku töökvaliteedi.

Efektne detail on ka alumiiniumist kiik. Väljalõiked lisavad kergust ja vardad stabiilsust. Ja laiad rehvid haakuvad suurepäraselt teega. Nii on sõidunauding garanteeritud.

Kerge, tugev ja lihtsasti manööverdatav.

G 310 R ei jää maha ka tehniliselt. Vastupidi: selle peenelt väljatöötatud ja erakordsed tehnilised lahendused viivad juhipositsioonile. Muu hulgas aitab seda saavutada ühesilindriline neljataktiline 313 cm3 mootor. Tagasilindri ebatavaline kalle ning 180° pööratud silindripea toovad raskuskeskme madalamale ning suunavad selle esiratta poole. Tänu sellele on G 310 R nobedam ja hõlpsamini juhitav. Stabiilsust lisab ilma teljevahet liigselt suurendamata ka pikk ja madal kiik. Aastast 2013 kõigil BMW mootorratastel: ABS põhivarustuses. See on olemas ka mudelil G 310 R, tagades kõigi teie sõitude turvalisuse. Hea välimus, võimsad sõiduomadused ja täis paagiga kaal alla 160 kg – G 310 R võimaldab keskenduda vaid sõidule.

Kõik soovivad seda proovida.

G 310 R laseb teil tänavatel stressivabalt ja lõõgastunult liikuda. Isegi suurlinna melus sõidate alati enesekindlalt tänu kõigi juhtelementide heale paigutusele. Ergonoomilise paigutusega juhtraud, jalatugi ja juhtelemendid tagavad erakordse sõidukogemuse. G 310 R pakub sobivat istet kõigile sõitjatele ning hoiab teid rattal stabiilselt. Geomeetria ning vedrustuse ja amortide seadistus teeb sellest nobeda liiklusvahendi igal pinnasel. Tihedas linnaliikluses, tööle ja koju liikudes või nädalalõpureisil – G 310 R on see, millega sõita tahate!

Mootor
Tüüp Vesijahutusega ühesilindriline neljataktiline mootor, neli klappi, kaks ülanukkvõlli, märgkarteri õlitus
Kolvikäik × silindri läbimõõt 80 × 62,1 mm
Töömaht 313 cm3
Nimivõimsus 25 kW (34 hj) 9500 p/min juures (ECE versioon)
Maksimaalne pöördemoment 28 Nm 7500 p/min juures
Surveaste 10,6 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline kütuse sissepritse, BMS-E2
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus 143 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 3,33 l
Kütuse tüüp Pliivaba super, minimaalne oktaaniarv (RON) 95
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator Vahelduvvoolugeneraator 330 W
Aku 12 V / 8 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitmekettaline õlivannis märgsidur, mehaaniliselt käsitsetav
Käigukast Mootori korpusesse integreeritud 6-käiguline sünkronisaator-käigukast.
Ajam Kettülekanne, leevenditega tagaratta rummul
Šassii/pidurid
Raam Poltidega terasraam, kandev ajamiüksus, õõnesterasest tagaraam.
Esiratta asukoht/vedrustus Tagurpidi kahvel, Ø 41 mm
Tagaratta asukoht/vedrustus Üheosaline valualumiiniumist kiik, hingedega kinnitatud amortisaator, reguleeritav eelpingutus
Esi- ja tagavedrustus 140 mm / 131 mm
Teljevahe 1374 mm
Järeljooks 102,3 mm
Roolikannu pöördenurk 64,9°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 3,0 × 17 tolli
Tagumine velg 4,0 × 17 tolli
Eesmised rehvid 110/70 R 17
Tagumised rehvid 150/60 R 17
Eesmine pidur Üks piduriketas, läbimõõt 300 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadul, radiaalselt poltidega kinnitatud
Tagumine pidur Üks ketas, diameeter 240 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi ABS-süsteem
Mõõdud/kaalud
Pikkus 2005 mm
Laius (k.a peeglid) 820 (849) mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1080 mm
Istme kõrgus, tühimass 785 mm
Jala sisemine kaar, tühimass 1760 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 158,5 kg
Lubatud kogukaal 345 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 186.5 kg
Paagi kasutatav maht 11 l
Varu umbes 1 l

 

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ direktiivile (kehtib kõikide vedelike kohta) on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

Bike configurator