Hinnakiri
BMW R 1250 R
Rikkumata sõidurõõm klassikalise boksermootori kolvilöögiga: BMW R 1250 R. Ainus asi, mis on sama erakordne kui BMW ShiftCami tehnoloogiaga juhtimissüsteem, on selle mitmekülgsus: olgu see siis sportlik ja dünaamiline, puhas ja klassikaline või pingevaba ja lõdvestunud: see rotster pakub võrreldamatut sõidukogemust. Jõuülekande ja maksimaalse pöördemomendiga 143 Nm näitad koha kätte – millal iganes soovid. Seda mootorratast juhtides oled sa iga kilomeetri peremees – kuidas iganes soovid. Ehk teisisõnu: #NeverStopChallenging.
Varustatud kõigeks: olulisemad omadused
Nähtavaks tehtud sportlikkus
Nähtavaks tehtud sportlikkus
Tunne ja naudi selle boksermootori pakutavat pöördemomenti iga randmeliigutusega. Core Screen Sportiga on sul nüüd see sportlikkus käeulatuses – selle sõna kõige otsesemas tähenduses. TFT-ekraan annab teavet DTC aktiveerumise, praeguse ja maksimaalse kalde ning piduri rakendumise tugevuse kohta.
Ökorežiim tõhusamaks sõitmiseks
Ökorežiim tõhusamaks sõitmiseks
Võimalus driftida kerge ja vankumatu rahuga, võimsa boksermootoriga: ka see on märk mitmekülgsusest. R 1250 R-i uue sõidurežiimiga Eco saad suurima võimaliku sõidumaa iga paagitäiega. TFT-ekraan näitab sulle, kui ökonoomne on sinu sõidustiil. Maksimaalse sooritusvõime saavutamiseks on igal ajal võimalik kiirelt ja lihtsalt lülituda mõnele teisele sõidurežiimile. Põhivarustuses olevate sõidurežiimide Rain ja Road osaks on nüüd ka ABS Pro ja DTC. Lisaks aitavad lisavarustusse kuuluvad sõidurežiimid Pro Dynamic ja Dynamic Pro valla päästa kogu R 1250 R-i suutlikkuse.
Tuntav sooritusvõime
Legendaarne jõuülekanne
R 1250 R-i südameks on muljetavaldav võime ideaalselt olukorraga kohaneda: 1254 cm³ boksermootoril on BMW ShiftCami tehnoloogia ja muutuv nukkvõlli juhtimine. See tähendab ülekaalukalt paremat ja ühtlast jõuülekannet. Pole tähtis, kuidas soovid sõita. Alates pingevabast kulgemisest kuni spontaanse sprindini – kõik on võimalik. Ja kui tunned selle mootorratta pöördemomenti 143 Nm täisvõimsusel, saad teada, milline on see ainulaadne boksermootori kolvilöök, mida ainult rotster suudab pakkuda.
Iseloomulik disain
Üks rotster, kolm nägu
Olenemata sinu stiilist pakub see mootorratas kolme autentset rotsteri välimust: puristlikust sportlikuni ja klassikalise elegantsini.
Silmatorkav boksermootoriga rotster
Silmatorkav boksermootoriga rotster
Silmatorkavad, värske disainiga LED-esituled oma ikooniliste poolkuukujuliste LED-valgusvihkudega annavad R 1250 R-ile iseloomuliku rotsteri näo. Ja sama üheselt mõistetavalt on meil järgmisena: klaas või liist? Pole vajadust: sa tunned seda jõudu, mille teele suunad. Õnneks. See jõud on tagasiside, mis muudab sõidu tõeliseks naudinguks. Lisavarustusena saadaval olev ühekohaline iste täiendab R 1250 R-i sportlikku välimust.
- Dynamic-pakett
- Comfort-pakett
- Touring-pakett
Ideaalne, kui sul on tung liikuda: lisavarustusena saadaval olevad sõidurežiimid Dynamic ja Dynamic Pro on mõeldud suurema sooritusvõime tagamiseks. Dünaamiline mootoripiduri juhtimine takistab tagaratta libisemist, tagades suurema stabiilsuse ja kontrolli mootorratta üle. Veelgi enam, Shift Assistant Pro aitab peaaegu kõigis koormus- ja mootori pöörlemiskiiruste vahemikes üles/alla vahetada, sidurit kasutamata. Ja ideaalse sõidu tagamiseks pakub dünaamiline elektroonilise vedrustuse assistent laia valikut seadistusvõimalusi: mugavast karmi ja sportlikuni.
Comfort-paketiga nõjatu lihtsalt tagasi ja naudi sõitu. Oluline on vaid see, et sõit oleks lihtne ja nauditav, veel enne kui sa peale hüppad. Tänu võtmevabale käivitusele saad mootorratta käivitada võti taskus. See pakett sisaldab ka rehvirõhu kontrollsüsteemi (TPC) ja soojendusega käepidemeid, et hoida sõrmed kenasti soojas. Ja kui on soov, et mootorratas tõesti silma paistaks, võid valida kroomitud väljalaskesüsteemi või kroomitud väljalaskekollektori.
Võib-olla ainult veidi kaugemale? Touring-pakett muudab pikad sõidud mugavaks. Ja muidugi sisaldab see pakett nii navigatsiooniseadme hoidikut kui ka tempomaati. Ja keskmine seisuhark hoiab mootorratast kindlalt ja turvaliselt, isegi kui mõlemas kohvrihoidikus on rasked kotid.