DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

K 1600 GTL

Luksuslik reisimine. Esmaklassiline saabumine.

Sõitke edasi. Ja edasi ja edasi. Kulgege selle luksusliku kõrge sooritusega mootorrattaga stiilselt ning elegantselt silmapiiri poole. Uus BMW K 1600 GTL on kvaliteedi ja ülima mugavuse tipp, mis uhkustab legendaarse kuuesilindrilise reasmootoriga. Nüüd on standardvarustuses uusima põlvkonna dünaamiline ESA (elektrooniline vedrustuse reguleerimine) ja Pro ABS-süsteem. Uued disainitud paneelid rõhutavad selle elegantset välimust. Võite kõikides ilmaoludes ning kõikidel distantsidel rahulikuks jääda. Kas üksi või koos kaasreisijaga: nautige pingevaba sõitu igal reisil. K 1600 GTL-iga sõitmine on ainulaadne kogemus – stiilne, võimas ja luksuslik esimese klassi kaherattaline ootab teid.

Disain: täiuslikkus.

K 1600 GTL disain on saanud esmaklassilise uuenduse. Uue disainiga küljepaneelid, iluvõred, kütusepaagi detailid ja panipaigad muudavad selle veelgi elegantsemaks. Võrratud detailid (nt jalatoed) lisavad kaunile välimusele viimase lihvi. Eripärased detailid, näiteks Duoleveri esivedrustus, nähtav kuuesilindriline reasmootor, uuenduslikud ksenoon-esituled ja šassii jäävad stiili teerajajateks.
Ümber disainitud esiosaga (k.a peegel ja tuuleklaas) on saavutatud ainulaadselt elegantne ja dünaamiline välimus. Kolm esmaklassilist lakki lisavad teie rattale eksklusiivsust. Luksuslikul laialdasel paketil on esmaklassiline disain ning see pakub suurepärast sõidunaudingut kõikidel teedel.

Ülim 6-silindriline mootor.

Esmaklassiline mootor: legendaarne kuuesilindriline reasmootor pakub võrratult sujuvat sõitu ning luksusmootorrataste arvestuses parimat sooritust. Selle 118 kW (160 hj) väljundvõimsus ja 175 Nm maksimaalne pöördemoment 5250 pöördel tagavad ideaalse dünaamilise tõuke. 70% pöördemomendist saavutatakse juba 1500 p/min juures.
Põhivarustuse dünaamiline ESA (elektrooniline vedrustuse reguleerimine) lisab teie sõidukogemusele uue mõõtme. Millisekundite jooksul tuvastab eriti tundlik andur sõidutingimused ja reguleerib vedrustuse amortisaatoreid. See garanteerib täiuslikud vedrustuse sätted igasugustes tingimustes. Ka kaldus sõites on saavutatud eelnevalt võimatuks peetud vedrustuse mugavus ja sujuv sõit. K 1600 GTL-il on nüüd põhivarustuses kolm sõidurežiimi ja dünaamiline veojõukontroll. Valige vaid nupulevajutusega sõidurežiimide Rain, Road ja Dynamic vahel. Näiteks võite valida Dynamic-režiimi, mis tagab kiire ja aktiivse sõidu.
Äkitselt ilmuv takistus võib iga juhi refleksist pidurdama panna. Standardne ABS Pro garanteerib turvalise pidurdamise ka kallakutel ning võimaldab juhil säilitada kontrolli mootorratta üle ka keerulistes olukordades.
Mootorratas koos lugematute funktsioonidega – luksus on põhivarustuses.

Võtke istet ning lõõgastuge.

K 1600 GTL pakub ennenägematut mugavust. Põnevate funktsioonide hulka kuulub palju ruumi ja suurepärane ligipääsetavus. Hoolikalt läbimõeldud ja kergesti ligipääsetavad panipaigad keskenduvad juhi mugavusele. See muudab K 1600 GTL-i reisimisel kompromissituks valikuks. Kaaslasega pikal teekonnal sõitmine on tõeline nauding, mida rõhutavad lahendused nagu kesklukustussüsteem, soojendusega istmed, elektrooniliselt reguleeritav tuuleklaas ja valik istme kõrguseid.
Multi-juhteseadme kasutamine on kerge, võimaldades juhil mugavalt funktsioonide vahel vahetada – ning seda ilma käsi käepidemetelt tõstmata ning silmi teelt võtmata.
Miski ei takista teid K 1600 GTL-iga uute silmapiiride poole liikumast.

Väljapeetud luksus.

Rohkem luksust, turvalisust, mugavust ja elegantsi. Tänu laias valikus lisavarustusele ja tarvikutele saate oma K 1600 GTL-i just endale esmaklassiliseks muuta.
Luksuse tipp: tagurdusabi tagab kerge manööverdamise ja parkimise kallakul – see on reisimugavuse kroonijuveel.
Kvaliteetsed kroomdetailid rõhutavad eksimatut luksust. Lisa-põrkerauakaitsed pakuvad K 1600 GTL-ile stiilset kaitset. Võimas Akrapoviči sportsummuti pakub sellel sooritusmootorrattal tõelist elamust – ka sportsõitudel.
Adaptiivne esituli ja valikuline BMW intelligentse hädaabikõne funktsioon, mis on mootorrataste puhul maailmas esimene, suurendavad turvalisust. Mäeltsõidu kontroll lisab veelgi enam ohutust ja paremust, muutes teie järgmise mägedesse sõidu pingevabaks naudinguks.
Võtmeta sõidu funktsioon, vaid nupule vajutusega aktiveeritav kesklukustussüsteem ja esikõlarid muudavad sõidud mugavamaks. Pro käiguassistent tagab nauditava ja dünaamilise käiguvahetuse.
Valikuliste pakiruumilahenduste hulka kuulub pealiskohver, kütusepaagile asetatav kott ja reisikohver, mis pakuvad teie pagasile lisaruumi. Tänu sellele ei pea te enam oma pikal reisil midagi maha jätma.
Istuge peale, lõõgastuge ning nautige sõitu: selline on luksuslik reis K 1600 GTL-iga.

Mootor
Tüüp Vesi-/õlijahutusega neljataktiline kuuesilindriline reasmootor, kaks ülanukkvõlli, neli klappi silindri kohta
Kolvikäik × silindri läbimõõt 72 × 67,5 mm
Töömaht 1649 cm3
Nimivõimsus 118 kW 7750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 175 Nm 5250 p/min juures
Surveaste 12,2 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-3
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta püsival kiirusel 90 km/h 4,6 l
Kütusekulu 100 km kohta püsival kiirusel 120 km/h 5,9 l
Kütuse tüüp Pliivaba super, oktaaniarv (RON) 95
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 580 W
Aku 12 V / 19 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitmekettaline sidur õlivannis
Käigukast 6-käiguline, spiraalne käigukast
Ajam Võllajam
Šassii/pidurid
Raam Sildraam, alumiiniumisulamist, kandev mootor
Esiratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Duolever; keskne vedruvarras
Tagaratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Paralever
Esi- ja tagavedrustus 125mm /135 mm
Teljevahe 1618 mm
Järeljooks 108,4 mm
Roolikannu pöördenurk 62,2°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 3,50 × 17 tolli
Tagumine velg 6,00 × 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 ZR 17
Tagumised rehvid 190/55 ZR 17
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, läbimõõt 320 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadulad
Tagumine pidur Ühekettaline, diameeter 320 mm, kahe kolviga pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi oluline ABS (osaliselt eraldatav)
Mõõdud/kaalud
Pikkus 2489mm
Laius (k.a peeglid) 1000 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1465 mm
Istme kõrgus, tühimass 750 mm
Jala sisemine kaar, tühimass 1720 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 348 kg
Kuivmass2) 321 kg
Lubatud kogukaal 560 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 212 kg
Paagi kasutatav maht 26,5 l
Varu 4,0 l

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ kõikide vedelike suunistele on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud (GT ilma pakikorvita)
2) Tühimass ilma vedeliketa (GT ilma pakikorvita)

HP OSAD.

HP sportsummuti

Meisterlikult valmistatud: kahe toruga pealelibistatav summuti, millel on kitsenev titaanist korpus, roostevabast terasest torud ja sisemus ning süsinikust otsak. Kolm väljalasketoru mõlemal küljel tekitavad muljetavaldavat sügavat heli, mis muudab K 1600 GT/ K 1600 GTL-i kõrvale meeldivaks.

  • Peale libistatav kahe toruga summuti tekitab sügavat kurguheli ning lisab sportlikku välimust
  • Kitsenev titaanist korpus
  • Roostevabast terasest torud ja sisemus
  • 3 väljalasketoru mõlemal küljel, süsinikust otsak
  • Kerge kaal: u 8,1 kg (standardosast umbes 4,3 kg kergem)
  • Standardkonfiguratsiooni tasemel võimsus ja pöördemoment
  • Laserkirjas HP logo küljel

PANIPAIGAD.

Touring-kohvri vooder

Tugevad vett tõrjuvad voodrid muudavad esemete sissepaneku ja väljavõtmise lihtsaks. Praktilised sisesahtlid hoiavad riideid paigal, väikesed esemed sobivad kenasti välistaskutesse. Kandesangad ja eemaldatav õlarihm.

  • Kvaliteetsest polüestrist voodrid
  • Väga vetthülgav
  • Selle kuju võimaldab kogu ruumi viimseni ära kasutada
  • Praktilised sisetaskud ja võrgust tasku jagavad ruumi osadeks, kaanel asub veniv haagiga nöör
  • Tõmblukuga välistaskud hoiavad väikesi esemeid
  • Tugev põhi ja tugevdusega küljed, mis on jäigad ning hoiavad kuju
  • Külgedel asuvad tõmblukud tagavad hea ligipääsu
  • Kandesang ja reguleeritav eemaldatav õlarihm
  • Värvus: must

Touring-kohvrite kokkupõrkekaitse

Valmistatud tugevast plastist, kaitseb kohvrite külgi, põhja ja esikülge.

  • Kaitseb kohvri külje- ja esiosa kriimustuste ja kahjustuste eest
  • 2 tugevast plastist vormitud kokkupõrkekaitset mõlemal küljel
  • Värvus: must

Kohvrite kaitsekile

Kleepuv, kaitseb kohvrite pealseid ja külgi kergete kriimustuste eest.

  • Kaitseb kohvrite pealseid ja külgi värvikahjustuste, näiteks saapakontsaga hõõrumisest tekkinud kriimustuste eest.
  • 2 kleepuvat kilet külje kohta
  • Värv: läbipaistev

Pealiskohvri vooder

Praktiline, kvaliteetne ja vett tõrjuv vooder võimaldab pealiskohvri sisemuse viimseni ära kasutada. Pealiskohvri hoiusahtli samaaegne kasutamine on mõningate piirangutega lubatud.

  • Kvaliteetsest polüestrist voodrid
  • Väga vetthülgav
  • Selle kuju võimaldab kogu ruumi viimseni ära kasutada
  • Tugev põhi ja tugevdusega küljed, mis on jäigad ning hoiavad kuju
  • 2 välistaskut väikestele esemetele, tõmblukuga kinnitatavad
  • 2-suunaline tõmblukk kolmel küljel, mis hõlbustab ligipääsu
  • 2 kandesanga (küljetaskusse asetatavad) ja polstriga reguleeritav eemaldatav õlarihm
  • Värvus: must

Pealiskohvri panipaigad

Praktiline lahendus dokumentide, kirjutusvahendite või väikese sülearvuti jaoks: see nelja trukk-kinnitusega pealiskohvri kaanele kinnituv dokumendikaust võimaldab asju kergelt organiseerida ning tagab kiire ligipääsu tähtsatele dokumentidele.

  • Sahtel dokumentide ja kirjutusvahendite jaoks
  • Kinnitub pealiskohvri kaanele 4 trukk-kinnitusega
  • Tõmblukk ümberringi
  • DIN A4 dokumendisahtli, 2 väikeste esemete taskuga ja pliiatsihoidjatega praktilised jaoturid
  • 2 robustset kandesanga
  • Mõõtmed: 37 × 22 × 4 cm
  • Pealise materjal: kvaliteetne polüesterkangas
  • Värvus: must

Pealiskohvri teine pidurituli

Valge klaasi välimusega lisa-LED-pidurituli suurendab passiivset ohutust ning sobitub täiuslikult pealiskohvri kaane kaunistusega.

  • Lisa-LED-pidurituli pealiskohvrile
  • 16 LED-tuld, valge klaas, kroomitud korpuserõngas
  • Turvalisemaks liiklemiseks
  • Tule pikkus: umbes 30 cm

DISAIN.

Sepistatud valuveljed

9 kodara ja kõrge tõmbetugevusega alumiiniumisulamist sepistatud veljed püüavad oma poleeritud ja freesitud viimistlusega pilke. Annab mootorrattale pehme ja enesekindla välimuse.

  • Suure tõmbetugevusega alumiiniumisulamist sepistatud valuveljed, toonis Orbit Grey
  • 9 väljapoole laienevat kodarat ning poleeritud ja freesitud viimistlus tagavad silmapaistva välimuse
  • Annab mootorrattale pehme ja enesekindla välimuse
  • Velgede mõõtmed: 3,5 × 17 tolli ees/6,0 × 17 tolli taga

Kroomdetailid

Valik on teie: saate tänu kvaliteetsetele ja kauni disainiga kroomitud detailidele (mida võib omale meeldival viisil kombineerida) oma K 1600 GTL-ile eripärase ja väljapeetud ilme anda.

  • Kroomitud tuuledeflektor, küljepeeglite raamid ja õhuvoolu deflektorid
  • Kvaliteetsest kroomist viimistlusega stiilsed detailid
  • Optimaalne lisa standardsele kohvri kroomitud liistule ning pealiskohvri kaane ja tuuleklaasi kaunistusele
  • Isikupärastavad ning viimistlevad iga mootorrattast

Maapinna valgustus

Kui väljas pimeneb, valgustavad modernsed LED-tuled maapinda ning hõlbustavad parkimist. Soovi korral võib valgustus püsida ka pärast võtme eemaldamist süütelukust.

  • Tipptasemel LED-tehnoloogia valgustab mootorratta all olevat maapinda.
  • Pimedas on mugavam leida tasane pind, kuhu mootorratas parkida, lisaks on seisutoe kasutamine lihtsam.
  • Parem nähtavus pakkide mootorrattale asetamisel ning eemaldamisel.
  • Lülitub sisse, kui käivitatakse kesklukustussüsteem või süüde.
  • Lülitab automaatselt välja, kui sõitu alustatakse, kui lukust eemaldatakse süütevõti või pärast eelmääratletud aega.

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Mugav tuuleklaas

Kriimustuskindla kattega mugav tuuleklaas pakub nii juhile kui kaassõitjale maksimaalset tuule- ja ilmakaitset ning suurepäraseid aeroakustilisi omadusi.

  • Maksimaalne tuule- ja ilmakaitse juhile ning kaasreisijale
  • Suurepärane aeroakustika
  • Kõrgem kui standardne tuuleklaas, sama laiusega (GT-l umbes 40 mm kõrgem ja GTL-il 20 mm kõrgem)
  • Kriimustuskindel pealispind tagab pikaajalise selguse ja läbipaistvuse
  • Üldine tegevusluba
  • Pikkus/kõrgus: umbes 610/410 mm

Tuuleklaas, madal

Annab K 1600 GT/K 1600 GTL-ile sportliku välimuse ning suurepärase tuule- ja ilmakaitse.

  • Sportlik välimus ning suurepärane tuule- ja ilmakaitse
  • Madalam, kuid sama laiusega (GT-l umbes 70 mm vähem ja GTL-il 90 mm vähem)
  • Kriimustuskindel pealispind tagab pikaajalise selguse ja läbipaistvuse
  • Üldine tegevusluba
  • Pikkus/kõrgus: umbes 400/300 mm

GT tuuleklaas

GT tuuleklaas rõhutab K 1600 GTL-i dünaamilist välimust ja tunnetust.

  • Suurepärase tuule- ja ilmakaitsega dünaamiline välimus
  • Madalam kui sama laiusega standardne GTL-i tuuleklaas (umbes 20 mm võrra)
  • Kriimustuskindel pealispind tagab pikaajalise selguse ja läbipaistvuse
  • Üldine tegevusluba
  • Pikkus/kõrgus: umbes 520/370 mm

Üheosaline iste

Muudab mootorrattal sirgelt istumise mugavaks: dekoratiivsete õmblustega kohandatud lai iste on hästi polsterdatud ning pakub silmapaistvat mugavust nii juhile kui ka kaassõitjale. Saadaval kolme kõrgusega istmetega. Kõik lisaks paigaldatavad istmed on soojendusega.

  • Üheosaline iste, korralikult polsterdatud
  • Mõlemal reisijal on pikkadel reisidel rohkem mugavust
  • Saadaval kolme kõrgusega istmetega: 750 mm (standardne K 1600 GTL-il), 780 mm, 810 mm
  • Istmekaare pikkus: 1720 mm, 1770 mm, 1830 mm
  • Värvus: must

Juhiiste, reguleeritav kõrgus

Dünaamiline välimus ilma mugavust ohverdamata. Juhiistme kõrgust saab kaheosalisel istmel reguleerida ühte kahest asendist, et see sobiks juhi individuaalsete vajadustega. Saadaval kahe kõrgusega istmega.

  • Juhiistme kõrgus on kahte asendisse reguleeritav
  • Saadaval kahe kõrgusega istmega: 780/800 mm, 810/830 mm (standardne K 1600 GT-l)
  • Istmekaare pikkus: 1775/1810 mm (standard: 1830/1870 mm)
  • Värvus: must

Kaassõitja jalatugi

Kvaliteetsest alumiiniumisulamist sepistatud jalatoed, millel on libisemiskindlast kummist pealispind, pakub kaasreisijale mugavat tuge pikkadeks sõidutundideks.

  • Ülitugevast alumiiniumisulamist jalatoed
  • Suur pindala (155 × 102 mm)
  • Libisemiskindlast kummist pealis
  • Sobib täiuslikult pikkadest reisideks

Kaasreisija mugavad käetoed

Mugava polstri ja hingedega: käetoed on mugavad ning hõlbustavad mootorrattale istumist. Pealiskohvrit saab avada ka siis, kui käetoed on üles pööratud.

  • Mugava polstriga käetoed
  • Lubab reisijal tõelist mugavust nautida
  • Sobitub ergonoomiliselt standardse pealiskohvri seljatoega
  • Hinged hõlbustavad mootorrattale kinnitamist

Pro käiguassistent

Kasutage Pro käiguassistenti, et ilma siduri abita mugavalt käike vahetada. Saadaval ka valikulise lisavarustusena.

  • Lubab käike kõrgemale ja madalamale vahetada ilma sidurit lahutamata või seguklappi sulgemata, pöördemoment jääb üldiselt sõiduolukorrale sobivaks
  • Saadaval ka lisavarustusena

Mäeltsõidu kontroll

Seiske ning alustage kohaltsõitu kallakult koos mäeltsõidu kontrolliga – see töötab ideaalselt ka täislastiga mootorratta ning kaassõitjaga sõites. Saadaval ka valikulise lisavarustusena.

  • Mäeltsõidu kontroll ennetab kallakul tagasi veeremist
  • Võimaldab juhil mootorratas kallakul seistes kergelt liikuma panna
  • Muudab kallakult kohaltmineku kergemaks
  • See funktsioon on eriti mugav nendele, kes sõidavad raskete ja suurte Touring-masinatega
  • Aktiveerimiseks tõmmake tugevalt käsipidurihooba
  • Funktsiooni inaktiveerimiseks tõmmake käsipidurihooba uuesti või viige mootorratas esimesele või teisele käigule
  • Saadaval ka lisavarustusena

NAVIGATSIOON JA KOMMUNIKATSIOON.

Navigator V

Kus ma olen, kuhu ma suundun ning mis on parim viis sinna saamiseks? Need on küsimused, mis ilmnevad igal reisil ning millele on lihtne vastata: tänu BMW Motorradi Navigator V-le. See on lihtsalt paigaldatav täiuslik GPS-navigeerimissüsteem. Seda on mugav käsitseda ka kinnastega ning sellel on funktsioonid, mille üle võime uhked olla: 5-tolline ekraan, 8 GB mäluruumi, eluaegsed kaardiuuendused, juhtmevaba Bluetooth-tehnoloogia ja valikuline nutitelefoniühendus reaalajas liiklusummikute teabe saamiseks. Kaasas vutlar, kuhu võite seadme pärast mootorrattalt eemaldamist panna. Koos valikulise autokomplektiga on BMW Motorradi Navigator V vabakäeseadmena kasutatav ka autos.

  • Bluetoothiga ühilduv GPS-navigatsioonisüsteem on optimeeritud mootorratastel kasutamiseks
  • Suur ja kirgas 5-tolline ekraan
  • Saadaval kas Euroopa või Põhja-Ameerika¹ kaardiandmetega või ilma eelpaigaldatud kaardiandmeteta
  • Tasuta eluaegsed kaardiuuendused (ainult eelpaigaldatud kaardiandmete valikuga)
  • K 1600 GT armatuurlauaga täielikult integreeritud
  • Madal tuuleklaas kaitseb seistes varguste eest
  • Mugav ja turvaline multi-juhteseade juhtraua käepideme vasakul poolel
  • Navigatsioonikäsklusi võib anda läbi helisüsteemi kõlarite (valikuline) või läbi kiivris oleva BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemi
  • MyMotorcycle lehed ning mootorratta hoiatuste ja oleku-uudistega kuva
  • Valikuline Garmini nutitelefonirakendus, mis annab reaalajas teavet liiklusummikute, ilmaennustuse jm kohta
  • Valikuline: autokomplekt

¹ Saadaval ainult USAs

Navigator VI

BMW Motorrad pakub uut navigeerimissüsteemi: uut Navigator VI-d pakutakse paralleelselt Navigator V-ga. Navigator VI puhul on eelkäija poolt tõestatud funktsionaalsus veelgi parem:

  • Kirkal ekraanil on tänu ümarale polarisatsioonifiltrile tugevas päikesevalguses paranenud loetavus (sama suur ekraan (5 tolli) ja samad välismõõtmed)
  • Korpuse esiküljel on uuenduslik nutitelefoni meenutav välimus
  • Kaks korda rohkem integreeritud mahtu kui eelkäijal (8 GB asemel 16 GB ELi/USA turul)
  • (eelpaigaldusega kaardi andmeteta seadmel on ikka 4 GB)
  • Parem režiim „käänulised teed“ („curvy roads“), mis väldib võimalikult palju linnapiirkondi
  • Uus funktsioon: väldi peateid
  • Võimaldab marsruudi arvutamise ajal automaatselt peateid vältida. Koos kiirteede vältimise võimalusega valitakse vaid teed, mis sobivad paremini mootorrattaga sõitmiseks.
  • Optimaalse tulemuse saavutamiseks võite kasutada erinevate marsruudivalikute kombinatsioone
  • Uus funktsioon: edasi-tagasi sõit („round trip“)
  • Võimaldab teil valida teatud kestusega identse algus- ja lõpp-punkti.
  • Sobib kombineerimiseks ükskõik milliste marsruudivalikutega
  • Võimaldab teil läbi Navigator VI kuulata nutitelefoni salvestatud muusikat
  • Muusika mängimine nutitelefonist käivitatakse ning lõpetatakse läbi Navigator VI.
  • Muusikapalade mängimine Androidi nutitelefonidest toimub järjekorras, mil nad on nutitelefoni salvestatud. iOS-i nutitelefonide puhul saab mängida esitusloendeid.
  • Uus funktsioon: süsteemiga sobituva pardakaamera juhtimine otse Navigatorist
  • Identne paigaldamine sõidukile, sobib kõikidele spetsiifilistele sõiduki kinnitustele või navigatsiooni ette valmistamiseks
  • Identne elektriühendus sisse ehitatud toiteallikaga, mis ühendub OA konnektori kaudu

Kaks juhtmega USB-laadijat 12 V pistikupesale

Laadige oma nutitelefoni ja kaamerat mootorrattaga sõitmise ajal – tänu kahe pordiga USB-pesale pole see probleemiks. Tänu kahele USB-pesale saate mootorratta pistikupesa abil samal ajal kahte seadet laadida.

  • Laadija 2 seadme samaaegseks laadimiseks mootorratta 12 V pistikupesa abil
  • Sobib näiteks nuti- ja mobiiltelefonide, tahvelarvutite, MP3-mängijate ja kaamerate laadimiseks
  • 2 USB-pesa
  • Valikus kahe pikkusega kaablid: 60 või 120 cm

Helisüsteem

Raadio, millel on kaks sagedusriba, liiklusinfo kanal, Bluetooth, MP3-mängija kasutajaliidesed, iPodi (adapterikaabli abil), USB- ja AUX-sisendid. Raadiot saab mugavalt kasutada näiteks käepidemetel asuva multi-juhteseadme abil. Kaasa arvatud navigatsioonisüsteemi ette valmistamine.

  • Kahe sagedusriba ja 24 mälupesaga raadio
  • Liiklusteabe väljund (liiklusinfo kanal)
  • Võimalus võtta vastu Sirius XM satelliitraadiot (ainult USAs ja Kanadas)
  • MP3-mängija või iPodi/iPhone‘i ühenduvus koos esitusloendite ja kaustadega
  • Kasutamiseks koos multi-juhteseadme ja 4 kontrollnupuga, mis asuvad armatuurlaual (vasakul poolel)
  • Heli taasesitamine läbi kõlarite või läbi BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemiga kiivri, kasutades selleks Bluetoothi
  • Kiirusest sõltuv helitugevuse kontrollimine
  • Armatuurlaua mitmeotstarbelisel ekraanil kuvatakse raadiojaam, laulu nimi jne.
  • Veekindel, lukustatav panipaik heliseadmetele (heliliidesega) asub mootorratta paremal küljel (kui kasutatakse valikulist 0417 kesklukustussüsteemi, lukustatakse koos teiste lukkudega ka panipaik).
  • Kaasa arvatud ettevalmistus navigeerimisseadmele, et Navigator V oleks täielikult integreeritud

TURVALISUS.

Turvakaared

Kaheosaline tugev mootori kaitselatt on valmistatud matist roostevabast terasest, kaitseb mootori korpust kahjustuste eest ning sobib täiuslikult K 1600 GT/K 1600 GTL-i väljapeetud disainiga.

  • Tugevast elektropoleeritud roostevabast terasest 2-osaline mootori kaitselatt
  • Väljapeetud matt pealispind
  • Kaitseb mootori korpust kahjustuste ees ja minimeerib kahjustuste tagajärgi
  • Kaal: umbes 1,9 kg (mõlemal küljel, k.a kinnitatud osad)
  • Tarnitakse koos paigaldusjuhendiga

Täiendavad LED-esituled

Paranenud turvalisus halva nähtavusega oludes: lisa-LED-esituled parandavad nähtavust udus, lume- või vihmasajus. Saadaval ka lisavarustusena.

  • Võimsatel LED lisa-esituledel on valualumiiniumist korpus
  • Parema nähtavuse tõttu on teedel liiklemine turvalisem
  • LED-tuled on niivõrd kauakestvad, et neid peetakse praktiliselt kulumiskindlaks. Nende kasutamine on lisaks tõrke- ja hooldusvaba
  • Läbimõõt ligikaudu 70 mm, pikkus ligikaudu 110 mm.
  • Saadaval ka lisavarustusena

Alarmsüsteem (ilma keskse lukustussüsteemita)

Süsteem reageerib asendivahetusele ja vibratsioonile välju helisignaali ja ohutulede vilgutamisega. Saadaval ka lisavarustusena koos keskse lukustussüsteemiga.

  • Puldita vargusevastane alarmsüsteem
  • Asendimuutus või vibratsioon kutsub esile helisignaali ning vilkuvad tuled
  • Mootorratta kesklukustus aktiveerib vargusevastase alarmi
  • Saadaval ka lisavarustusena (hangitakse tehasest) koos keskse lukustussüsteemiga

TEENINDUS JA HOOLDUS.

Piduriketta lukustus koos vargusevastase alarmiga

BMW Motorradi piduriketta lukk sobib täiuslikult mootorratta vargusekindlaks muutmiseks. Integreeritud alarmsüsteem, splint ja korpus on valmistatud tugevdatud terasest, lukk pakub usaldusväärset kaitset varguse ja luku lõhkumise eest. Selle väiksus võimaldab seda lihtsalt hoiustada.

  • Piduriketta lukustus esmaklassiliste mootorrataste lukustamiseks
  • Kindel ja väike, integreeritud alarmsüsteemiga
  • SRA kõrgeima turvalisusetaseme klassifikatsioon
  • 13 mm splint, korpus ja lukumehhanismi kandvad osad on valmistatud spetsiaalselt tugevdatud terasest
  • Kui alarmsüsteem tuvastab liigutuste õrna vibratsiooni, käivitub helisignaal
  • 15 sekundit kõlab vähemalt 100 dB helisignaal, seejärel toimub automaatne reaktiveerimine
  • Spetsiaalne lukusilinder tagab manipuleerimiskindluse
  • Välised mõõtmed (lukk): 115 × 67 × 42 mm
Bike configurator