Kannab endas võidusõidu DNA-d nii teoorias kui ka praktikas – näitajad tõestavad seda. Täispaagiga ja täisvarustusega, sh M-paketiga, kaalub see 199 kg ja pakub 165 hj. Keegi ei suuda sellega niisama lihtsalt võistelda.
Õli-/vesijahutusega neljasilindriline neljataktiline reasmootor nelja klapiga silindri kohta
80 mm x 49.7 mm
999 cc
121 kW (165 hj) 11 000 p/min juures
114 Nm 9250 p/min juures
12.5 : 1
Elektrooniline kütuse sissepritse, digitaalne mootori juhtimine BMS-K+ koos möödajooksuga, kahe sädemega süüde: BMS-O e-gas’iga
Reguleeritud kolmiskatalüüsjärelpõleti
Üle 200 km/h
6.2 l
144 g/km
Pliivaba mootoribensiin (biokomponendina mitte rohkem kui 5% etanooli, E5) / ROZ 98 / 93 AKI
Püsimagnetgeneraator nimivõimsusega 450 W
12 V / 8 Ah, hooldusvaba
Mitmekettaline, õlivannis (tagaratta blokeerumist vähendav), isevõimendusega
Kuuekäiguline pidevalt hambuv käigukast, paigaldatud mootorikambrisse
Kett 525 17/45
DTC
Alumiiniumisulamist laminaat-sildraam koormust kandva mootoriga
Pöördasendis teleskoopkahvel, läbimõõduga 45 mm, vedru eelpingutus ning reguleeritav vedrustus ja survefaas
Alumiiniumist alumine kiik, Full-Floater Pro, keskne amortisaator, reguleeritav tagasilöögi- ja survesummutus ning reguleeritav vedru eelpinge
120 mm / 117 mm
1,450 mm
96 mm
65,8°
Valualumiiniumist
3.50 x 17"
6.00 x 17"
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17)
Kaksik-ketaspidur läbimõõduga 320 mm, neljakolviline fikseeritud pidurisadul
Ühekordne ketaspidur läbimõõduga 220 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
BMW Motorradi integraalne ABS, osaliselt integraalne
830 mm
(lisavarustuse madal juhiiste: 810 mm, lisavarustuse kõrge juhiiste: 850 mm)
1835 mm
(lisavarustuse madal juhiiste: 1815 mm, lisavarustuse kõrge juhiiste: 1858 mm)
16.5 l
umbes 4 l
2,090 mm
1,115 mm
812 mm
199 kg (M-paketiga, mis sisaldab M-Sepistatud velgesid: 196 kg)
407 kg
208 kg
1) Määruse (EL) 168/2013 järgi koos kõigi töövedelikega, põhivarustusega ning tangituna vähemalt 90%-ni kasutatavast kütusepaagi mahust