M-pakett

Uue M-paketiga RR on veelgi enam võidusõiduratta sarnane. Sinu RR on saanud ülimaks võisusõidurattaks.

Eksklusiivne sportlik värviviimistlus toonides Light White / Racing Blue metallik / Racing Red toob mootorratta võidusõidugeenid esile vaid silmapilguga. Ja teised kõrgekvaliteedilised M funktsioonid toetavad tõotatud sooritusvõimet äärmiselt muljetavaldaval viisil.

Näiteks avab Pro sõidurežiim ratturi jaoks võidusõidumaailma: kolm seadistatavat „Race Pro 1-3“ režiimi koos mitmete teiste võidusõidulisadega toovad RR-ile rajal kindla võidu. Lisaks kolmele eraldi kohandatavale sõidurežiimile pakub eksklusiivne Pro sõidurežiim ka erifunktsioone, nagu stardiabi, kiirusepiiraja Pit Lane Limiter, 3 kallakuseadistusega mootorpidur, Pro mäestardi assistent, dünaamiline pidurdusjõu kontroll ja libisemiskontroll, samuti TFT-ekraani kolm täiendavat Core Ride akent. Põhjalikumat teavet Pro sõidurežiimi kohta leiad RR-i erifunktsioonide üldosast.

M-paketi peamiseks tõmbenumbriks on uuenduslikud kõrgtehnoloogilised M Carbon veljed. Süsinikust valmistatud veljed ja 5 mm paksused pidurikettad pakuvad maksimaalset sooritusvõimet nii ringrajal kui ka mujal.

M Carbon veljed on kokku 1,7 kg kergemad kui tavalised, 1,6 kg optimeeritud kaaluga standard-alumiiniumveljed. Vähendatud kaalu tõttu on ka pöörlevad massid väiksemad ja see peegeldub nii paranenud kiirenduses ja pidurduses kui ka ratta optimaalses juhitavuses.

Esmakordselt pakutav M-sportiste pakub ratturile paremat haarduvust ja tuge. M-paketti täiendab kõrgekvaliteediline ja kerge uusima liitiumioontehnoloogiaga M-aku. 2 kilogrammist kergem ehk vaid 1288 grammi kaaluv aku pakub optimaalset käivitusabi ambitsioonikale superrattajuhile, kelle jaoks on tema ratta iga gramm kulda väärt.

M-pakett vähendab RR-i standardkaalu 197 kg-lt* sportlikule 193,5 kg-le.

 

* Teekõlblik tühimass täispaagiga määruse (EL) 168/2013 järgi koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning kasutatavast ruumist vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagiga

 

PILGUHEIT M-PAKETILE:

Ülisportlik värviviimistlus Light White / Racing Blue metallik / Racing Red

Pro sõidurežiim

  •  Koos 3 „Race Pro 1-3“ sõidurežiimiga
  • Stardiabi
  • Kiirusepiiraja Pit Lane Limiter
  • Mootorpidur
  • Pro mäestardi assistent
  • Dünaamiline pidurduskontroll
  • Libisemiskontroll
  • M Carbon veljed
  • Kerge M-aku
  • M-sportiste

M-kerekomplekt (tagaosakõrgendus ja kiige telg)

Dynamic-pakett

Esmaklassiline ja dünaamiline juhitavus igas olukorras, maksimaalne sooritusvõime ja väga kõrgel tasemel mugavus tagavad jäägitu sõidunaudingu: Dynamic-pakett pakub põnevat ja uuenduslikku tehnoloogiat ning varustuse praktilisi funktsioone.

See pakett sisaldab uue põlvkonna dünaamilist amortisaatorite juhtimissüsteemi (lühidalt DDC). Maksimaalset löögisummutust saab vajadusel vähendada 10 millisekundiga, kasutades DDC poolt juhitavat paralleelset möödavooluklappi. See tähendab, et teepinna kontakti tõttu on sooritusvõime igal ajal maksimaalne ja täpsus tänu optimaalsele ja kristallselgele tagasisidele võidusõidu vääriline.

DDC põhiseadistused on seotud vastavate sõidurežiimidega („Rain“, „Road“, „Dynamic“ ja „Race“), neist igaüks sobivate juhtimisomadustega. Amortisaatorite töö kohandamine on lihtne kõikides Pro sõidurežiimides läbi seadistuste menüüs oleva „elektroonilise klõpsu“.

Elektrooniline tempomaat hoiab kiiruse püsivana ja piirab RR-i kompromissitut võimsust, kui tavaliikluses sõites tuleb kiiruspiiranguid järgida. 

Ja praktilised ning tundlikud soojendusega käepidemed hoiavad sinu käed külma ilmaga mõnusalt soojana. Keskendu täielikult teele ja naudi maksimaalset sõidumugavust.

 

PILGUHEIT DYNAMIC-PAKETILE:

Uue põlvkonna dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem (DDC)

Käepidemesoojendus

Tempomaat

Race-pakett

Esmaklassiline ja dünaamiline juhitavus, maksimaalne sooritusvõime ja suurepärane töökindlus tagavad jäägitu sõidunaudingu võidusõidurajal: Race-pakett parandab RR-i võidusõiduomadusi ja pakub põnevaid, kohandatavaid seadistusi ning eksklusiivseid funktsioone.

Näiteks Pro sõdurežiimis muudab see RR-i tänu kolmele täiendavale „Race Pro 1-3“ sõidurežiimile ja rikkalikele võidusõidulisadele võidusõiduraja jaoks sobivaks, täiendades M-kerekomplekti (tagaosakõrgendus ja kiige telg). „Race Pro 1-3“ sõidurežiimid võimaldavad ratturil luua kolm sõidurežiimi, milles saab eraldi reguleerida rataste juhtimist, tagarattal sõitmise kontrolli, mootori kaardistamist, mootorpidurdust, ABS Prod ja veojõukontrolli süsteemi (DTC). Põhjalikumat teavet Pro sõidurežiimi kohta leiad allolevast RR-i erifunktsioonide üldosast.

Lisaks nimetatud vabalt seadistatavatele sõidurežiimidele kuuluvad eksklusiivsete erifunktsioonide hulka veel stardiabi, kiirusepiiraja Pit Lane Limiter, Pro mäestardi assistent, dünaamiline pidurdusjõu kontroll ja libisemiskontroll.

Lisaks on RR-il mustad anodeeritud sepistatud M-veljed ja 5 mm paksused pidurikettad, mis on end juba võidusõidurajal tõestanud ja tagavad oluliselt parema sõidusoorituse.

Seda võidusõidupaketti täiendavate funktsioonide hulka kuulub ka uusima liitiumioontehnoloogiaga kõrgekvaliteediline kerge M-aku (standardakudest 2 kg kergem). Vaid 1288 grammi kaaluv aku pakub optimaalset käivitusabi ambitsioonikale superrattajuhile, kelle jaoks on tema ratta iga gramm kulda väärt.

 

PILGUHEIT RACE-PAKETILE:

Pro sõidurežiim

M sepistatud veljed

Kerge M-aku

M-kerekomplekt (tagaosakõrgendus ja kiige telg)

Kaassõitja pakett

Kahekordne sõidunauding neile, kes armastavad kahekesi tuult nautida: BMW Motorradi kaassõitja pakett üheosalise kaassõitja istmega ja sellega sobiva kaassõitja jalatoega võimaldab teil tunda end kui võidusõidurajal (kaassõitja iste ei kuulu põhivarustusse). Üheosaline iste on saadaval mustana ja jalatoed hõbedasena ning mõlemad sobivad täiuslikult RR-i kompromissitu võidusõidudisainiga.

Carbon-pakett

Elegantne, sportlik ja ülikerge: Eksklusiivne Carbon-pakett võimendab masina superrattavälimust veelgi. Selle paketi kõrgekvaliteedilised CFRP-võidusõidukomponendid näevad välja lihtsalt täiuslikud. Lisaks sellele vastavad kerged kõrgtehnoloogilised materjalid kõige kõrgematele soorituse, eksklusiivsuse ja isikupära nõuetele. Sellesse paketti kuuluvad esi- ja tagarataste M Carbon katted, M Carbon  ketikaitse ja ketiratta kaitse ning M Carbon ülemine voolund. Süsinikkiuga tugevdatud plastikust kerged ja vastupidavad komponendid on kaetud UV-kindla kõrgläikega värviga ja vastavad BMW Motorradi kõrgeimatele standarditele.

 

  • Kergetest kõrgtehnoloogilistest materjalidest kvaliteetsed komponendid
  • UV-kindel kõrgläikega värv
  • Elegantne, ent samas sportlik välimus
  • Sooritusvõime, eksklusiivsuse ja isikupära kombinatsioon
  • Optimeeritud kaaluga   

Lisavarustus mudelile S 1000 RR

Individuaalvarustus

Pro sõidurežiim: võidusõidurada ootab

Spetsiaalne Pro sõidurežiim ja selle kolm eraldi seadistatavat režiimi „RACE PRO 1“, „RACE PRO 2“ ja „RACE PRO 3“ avavad BMW Motorradi superratta juhi jaoks võidusõidumaailma. Lisaks stardiabile ja kiirusepiirajale Pit Lane Limiter pakutakse veel funktsioone HSC Pro (Pro mäestardi assistent) ja uus DBC (dünaamiline pidurdusjõu kontroll).

RACE Pro-režiimis saab juhtida järgmisi funktsioone:

 

  • Mootor:  Saadaval on kaks gaasi karakteristikakõverat. Sujuv, täiuslik, maksimaalse sooritusvõimega. Lisaks 2 gaasiseadistusele saab valida vähendatud pöördemomenti madalamate käikude jaoks ja maksimaalset pöördemomenti käikudele 4–6 eesmärgiga saavutada parimat võimalikku juhitavust ja sooritusvõimet.
  • Mootorpidur: Saadaval on 3 mootorpidurduse pöördemomenti.
  • Veojõud (DTC): Pakub nelja põhiseadistust; RACE Pro pakub lisaks DTC +/- kangi seadistuste reguleerimiseks sõidu ajal.
  • Tagarattal sõitmise kontroll (DTC): Ka siin pakutakse nelja seadistusvõimalust: OFF (pead esiratta tõstet ise kontrollima), High Wheelies, Performance Wheelies või maksimaalne stabiilsus.
  • ABS ja ABS Pro: 5 reguleerimistaset olenevalt režiimist – alates maksimaalsest stabiilsusest kuni kõrgeima võimaliku sooritusvõimeni (sh võimalus blokeerida libisemiseks tagaratas). Valitud seadistused on 6,5-tolliselt TFT-ekraanilt lihtsasti loetavad ja vastava teksti abil selgitatud.
Dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem (DDC)

Rohkem sooritusvõimet, turvalisust ja sõidunaudingut. Uue põlvkonna dünaamilises amortisaatorite juhtimissüsteemis (DDC) paikneb elektrooniline klapp mehaanilise klapiga paralleelselt. See tagab maksimaalse summutuse: seda saab reaalajas vastavalt vajadusele möödavooluklapi kaudu vähendada ja suurendada (reaktsiooniaeg 10 ms) Ilma tagasisidet vähendamata. Optimeeritud iga sõiduolukorra jaoks, saadaval ja reguleeritav kõikides sõidurežiimides – nii võidusõidurajal kui ka tänaval. Kere ümberehitajate poolt pakutavat Shim-paketti saab kohandada ka sinu kui ratturi vajadustega. DDC on saadaval nii eraldi erifunktsioonina kui ka Dynamic-paketi osana.

Tempomaat

Püsikiirus siis, kui seda vajad. Elektroonilist tempomaati saab käivitada alates 30 km/h ning see hoiab sõidukiiruse püsivana. See võimaldab eriti just pikki maanteelõike lõõgastunult läbida. Funktsioon inaktiveeritakse pidurdamisel ning valitud kiiruse juurde naastakse naasmisnupule vajutamisega.

Soojendusega käepidemed

Külmad käed jäävad minevikku: selle eest hoolitsevad mitmeastmelise elektrilise soojendusega käepidemed. Soojendusega käepidemed suurendavad mugavust ja muudavad samal ajal ka sõidu turvalisemaks, sest kui käed on külma ilmaga ja vihmas sõites soojad, on ka sõrmed tundlikumad.

Veljedisaini valik

Väljapeetult sportlik välimus. Disainvelgede varustus rõhutab mootorratta sportlikku välimust ilukilbi serva kaunistavate punaste dekoratiivtriipude abil. Standard-ilukilpide dünaamilised punased triibud rõhutavad mootorratta võidusõitjageene ja sobivad täiuslikult masina ülejäänud disainiga. 

Rehvirõhu jälgimine (TPM)

Optimaalne rehvirõhk: BMW Motorradi rehvirõhu kontrollsüsteem (TPM) hoiatab ratturit automaatselt, kui rehvirõhk langeb, tagades seega alati maksimaalse turvalisuse. Kui rehvirõhk erineb tootja poolt täpsustatud nimiväärtustest, edastab süsteem ratturile koheselt hoiatava sõnumi. Olenevalt probleemi tõsidusest ja rõhu vähenemise kiirusest süttib kollane või punane märgutuli, andes ratturile võimaluse kohe reageerida. TPM süsteem muudab ka regulaarse rehvirõhu kontrollimise palju mugavamaks. Mõlema ratta hetke rehvirõhku saab nupulevajutusega igal ajal juhikohale kuvada. Kui rehv võidusõidurajal üle kuumeneb, ei tuvastata temperatuuri tõusu; rehvirõhk kuvatakse viisil, mis kompenseerib temperatuuri ja suhtestub rehviõhu temperatuuriga 20 °C.

 

Vargusevastane alarmsüsteem

Et tunneksid end turvalisena. Alarmsüsteem reageerib asendi muutustele ja vibratsioonile helisignaaliga ja vilkuva ohutulega. Möödujad saavad tänu sellisele hoiatussüsteemile kiirelt olukorrast teadlikuks. Alarmsüsteem aktiveerub automaatselt süüte väljalülitamisel. Süsteem ei vaja täiendavat kaugjuhtimispulti.

Intelligentne hädaabikõne

Kiire abi hädaolukorras. Mootorrattaõnnetuses loeb iga minut. Päästeteenistus peab hädaolukorras kiiresti kohale jõudma. Ent kõrvalisematel teelõikudel võidakse kaotatakse väärtuslikku aega. Intelligentne hädaabikõnesüsteem aktiveerub kohe sõidu alguses, säästes olulist aega. Intelligentne hädaabikõne võtab õnnetuse korral automaatselt ühendust BMW kõnekeskusega, et teavitada päästemeeskonda nii kiiresti kui võimalik. Intelligentne hädaabikõnesüsteem määrab kindlaks nii sõiduki koordinaadid kui ka sõidusuuna andmed, et päästeteenistus saaks jõuda kiiresti kohtadesse, mille asukohta on keeruline määrata. Kokkupõrke tagajärgede ja mootorratta seisundi teave edastatakse läbi mootorrattal olevate andurite, mis võimaldab õnnetused usaldusväärselt ära tunda ja eristada tüüpilistest mootorrattasõidu olukordadest. Samuti üritab süsteem kannatanuga suhtlusse asuda ja välismaal võib süsteemi isegi võõrkeelseks seadistada. Selleks otstarbeks on paigaldatud parempoolse juhtraua külge kõlarid ja mikrofon. Hädaabikõnest teavitatakse ratturit visuaalselt ja heliliselt. Intelligentset hädaabikõnesüsteemi saab aktiveerida ka juhtraual asuva SOS-nupuga, näiteks kui on vaja abi kutsuda teistele liiklejatele. Ratturil ei pea olema isiklikku nutitelefoni, ta ei pea aktiveerima mootorrattas SIM-kaarti ja ta ei vastuta andmesideteenusega seotud kulutuste eest.

Sportsummuti

Kõrgema taseme täpsus: kvaliteetne pealetõmmatav titaanist ja süsinikust otsakorgiga summutisukk tagab toore heli ja sportliku ilme. Sportsummuti töötati välja koos Akrapovičiga ja see on standardsummutist kergem.   

M Carbon tarvikud

Kõrgekvaliteedilised M Carbon tarvikud annavad sinu mootorrattale veelgi võidusõidulikuma ilme. Need tarvikud on standardkomponentidest kergemad, vähendades seega ka RR-i kogukaalu. Kõik süsinikust tarvikud on löögikindlad, UV-kindla läikiva viimistlusega ja täiustavad sinu mootorratta välimust.

PILGUHEIT M CARBON TARVIKUTELE

  • M Carbon õhukambrikate
  • M Carbon ketikaitse
  • M Carbon tagaratta ilukilp
  • M Carbon esiratta ilukilp
  • M Carbon hammasratta kate
  • M Carbon vasak ja parem kütusepaagi liist
  • M Carbon külgmine voolund
M andmelogija

M-andmelogija loodi spetsiaalselt võidusõiduraja jaoks. Seda kasutatakse kogu olulise sõiduteabe salvestamiseks ja ülekandmiseks.

M-ratturi jalatoed

BMW Motorradi ratturi M-jalatoed annavad mootorrattale dünaamilise ilme ja täiuslikult sportliku karakteri ning on tänu mitmetele reguleerimisvõimalustele ka ergonoomilised. Ülitugevast alumiiniumisulamist freesitud jalatoed on äärmiselt kerged ja pakuvad tänu kolmevärvilisele anodeerimisele optimaalset korrosioonikaitset.

M-sportiste

M-sportiste on disainitud spetsiaalselt võidusõiduks ja võimaldab pingevaba sõitu tänu optimaalsele tagasisidele (saadaval kõrge M-sportistmena, kõrgus 849 mm, M sportistmena, kõrgus 824 mm ja madala M-sportistmena, kõrgus 814 mm). Istme erakordselt libisemiskindel kattematerjal ja jäik vahtkumm aitavad ratturil end üliolulisi kümnendiksekundeid jahtides kindlalt paigal hoida.

Kaassõitja M-jalatoed

M-kaassõitja jalatoed on freesitud anodeeritud alumiiniumisulamist ja annavad mootorrattale veelgi sportlikuma ilme. Tänu oma disainile on nad väga kerged, ent siiski stabiilsed, võimaldades kaassõitjal end alati kindlalt paigal hoida.

M-piduri- ja sidurihoob

Korrosioonikindlast anodeeritud alumiiniumist CNC-freesitud M-hoovad (käsipidurihoob ja sidurihoob) rõhutavad mootorratta sportlikku välimust eriti muljetavaldaval viisil. Need hoovad sobivad mootorratta disainiga täiuslikult ja on ümberpööratavad ja kokkupandavad, et vältida paindumist või purunemist kokkupõrke korra. Juhtraua ja käepidemete kaugust saab viiel tasemel seadistada ning ergonoomiline ümara kujuga hoob pakub täiendavat sõidumugavust.

BMW Motorradi pidurite M-kaugreguleerija loodi spetsiaalselt võidusõiduraja jaoks ja seda saab hõlpsasti eemalt kasutada pidurisurve punkti reguleerimiseks sõidu ajal. Lisaks on terve pidurihoova kuju võidusõidu jaoks optimeeritud. Must anodeerimine tagab alumiiniumist hoova sobivuse ülejäänud mootorratta välimusega.

M-käsihoovakaitsed

Võidusõidurajal hädavajalikud M-käsihoovakaitsed annavad ka tänaval sõites mõista, et tegemist on kompromissitult sportliku rattaga. Alumiiniumist ja plastist valmistatud kumer tala kaitseb juhtraual olevat piduri- ja sidurihooba tahtmatu aktiveerumise eest kokkupuutel teise sõidukiga.

M-ketipinguti

BMW Motorradi M-kett võimaldab reguleerida täpselt ketipinget ja tagaratta suunangut ning annab mootorrattale erakordselt sportliku ilme. Kett on valmistatud ülitugevast alumiiniumisulamist, mis on väga kerge, ent vastupidav. Topeltanodeerimine tagab optimaalse korrosioonikaitse.

Kerge M-aku

Suurepärane sooritusvõime, kerge kaal. Kõrgekvaliteediline ja kerge M-aku on uusima liitiumioontehnoloogiaga ja kaalub vähem kui 1288-grammine põhivarustuse standardaku. Parim käivitusabi ambitsioonikatele superratturitele, kes soovivad investeerida oma ratta igasse grammi. 

M-montaažistendi sisendid

M-montaažistendi sisend võimaldab kasutada Sport-tugihargi tagaosa. Kõrgekvaliteediline pöördhoova adapter on paigaldatud lihtsalt pöördhoova tahaossa ja võib jääda mootorrattale ka kasutamise ajaks. Oma M-stiiliga sobivad need täiuslikult mootorratta sportliku võidusõidudisainiga.

M-mootorikaitse

BMW Motorradi alumiiniumist M-mootorikaitsel on vahetatav plastist kriipimiskaitse. See kaitseb mootorit otsese kokkupuute eest asfaldiga ekstreemsetes kurvides, hoides ära komponentide kriimustamised ja sellest tulenevad mootorikahjustused.

M-õlitäiteava

Mustast anodeeritud alumiiniumist M-õlitäiteava koos valge lasergraveeritud M-logoga lisab sportlikke aktsente. Kattes on kolm auku, mis kaitsevad seda võidusõidurajal avanemise eest.

 

M-katete komplekt

Nende jaoks, kes soovivad oma mootorratta ringrajale sobivaks muuta, on peeglid sama tarbetud kui numbrimärgihoidja. BMW Motorradi M-katete komplekti kuuluvate kõrgekvaliteediliste katetega suletakse lahtivõtmise tagajärjeks olevad kereavad. Ja esipaneel on täiuslikult tagasi oma kohale pandud.

M-toendi klamber clip-on juhtrauale

BMW Motorradi kõrgekvaliteediline tugiklamber annab mootorrattale sportliku välimuse. Tugevast alumiiniumisulamist klamber on kerge, aga samal ajal äärmiselt vastupidav. Anodeerimine tagab optimaalse kaitse tuulest ja ilmastikust põhjustatud korrosiooni eest.

Sepistatud M-velg, taga

Must anodeeritud sepistatud alumiiniumvelg on saadaval tagarattale suuruses 200/55 ZR 17. Koos 5 mm piduriketastega pakub see parimat pidurdusjõudu ja tänu madalale pöörlevale massile tagab märgatavalt parema sõidusoorituse nii võidusõidurajal kui ka tänaval.

Sepistatud M velg, ees

Must anodeeritud sepistatud alumiiniumvelg on saadaval esirattale suuruses 120/70 ZR 17. Koos 5 mm piduriketastega pakub see parimat pidurdusjõudu ja tänu madalale pöörlevale massile tagab märgatavalt parema sõidusoorituse nii võidusõidurajal kui ka tänaval.

Panipaigad

Kütusepaagile asetatav kott, 10 l

BMW Motorradi 10-liitrine kütusepaagile paigutatav kott koos ühendusrihmaga sobib täiuslikult mootorratta võidusõidudisainiga. See ei libise ja pakub reisitarvetele piisavalt ruumi tänu 6-lt 10-le liitrile suurendatavale mahule.

 

Kaassõitjaistme kott, 10 l

BMW Motorradi kaassõitja istmekott on täiuslikult ratta võidusõidudisainiga kohandatud. See sobitud täpselt kaassõitja istmega ilma, et peaks kasutama spetsiaalseid kinniteid, säilitab oma kuju ja võimaldab suurendada mahtu 7-lt 10-le liitrile, mahutades rohkem pagasit, mis on tänu veekindlale sisekotile kindlalt kaitstud.

Sadulakotid, 21 l

BMW Motorradi sadulakotid sobivad mootorratta sportliku disainiga täiuslikult. Kasuta neid, et hoida oma esemeid veekindla koti abil kaitstult. Vaheseintega musti kotte saab tänu kiirlukustusele vastavalt vajadusele kiiresti ja mugavalt eemaldada.

 

Ergonoomika ja mugavus

Toonitud tuuleklaas

Sportlik esteetika. Toonitud tuuleklaas rõhutab mootorratta sportlikku välimust. Kriimustuskindel töötlus hoiab klaasi läbipaistvana. Mõõdud ja kuju on standardtuulekaasi omadega identsed.

Kõrge tuuleklaas (hele ja toonitud)

Puhas võidusõit. BMW Motorradi kõrge esiklaas on võidusõiduratastele tüüpiliselt kuplikujuline ja standardtuuleklaasist umbes 53 mm kõrgem (saadaval ka toonituna). See pakub ratturile oluliselt paremat kaitset tuule eest horisontaalasendis sõites, sest väiksem õhutakistus suurendab maksimumkiirust.

Turvalisus

Piduriketta lukustus koos alarmsüsteemiga

Kahekordne kaitse varguse vastu: alarmsüsteemiga piduriketaste lukustus pakub teekonnal ideaalset vargusvastast kaitset. Karastatud teras kaitseb muukimise eest ja seda on tänu kompaktsele disainile ka lihtne hoiustada. Alarmsüsteem reageerib helisignaaliga ka kõige väiksemale liikumisele ja vibratsioonile.

 

Radiaatorivõre

BMW Motorradi kaitsevõre kaitseb radiaatorit võidusõidurajal rehvide hõõrdeosakeste ja kivitäkete eest. Kaheosaline polüamiidvõre sobib ülemise vesijahuti ja alumise õlijahutiga ning selle disain harmoneerub täiuslikult mootorratta aerodünaamilise profiiliga.

6,5-tollise TFT-ekraani kaitsekile

Kaitsekile kaitseb 6,5-tollist TFT-ekraani mustuse, kivitäkete ja kahjustuste eest. Karastatud klaasil on pimestamis- ja peegeldamisvastane pind, et saaksid oma TFT-ekraani alati lihtsalt lugeda. BMW Motorradi mudeli kirjaga.

Hooldus ja tehnilised üksikasjad

Sport-lisastend

Lisastend Sport lihtsustab mootorratta kiiret ja turvalist tungrauaga ülestõstmist. Kergel, ent vastupidaval värvitud terastorudest valmistatud toel on neli suurt ratast, mistõttu ei nõua tungrauaga tõstmine pingutust. Äärmiselt vastupidav stend muudab remondi- ja hooldustööd ülilihtsaks.

Sinu RR

Kujunda omaenda S 1000 RR

Alates värviviimistlusest kuni varustuseni – konfiguraator võimaldab sul koostada täiesti omaenda BMW unistuste ratta.

Konfigureeri enda oma kohe external-link-arrow-slim
spinner