DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

G 310 GS

BMW G 310 GS. Igapäevased seiklused.

Olge spontaanne, loobuge rutiinist, tehke oma igapäevaelust seiklus. Seiklus ootab teid iga päev juba koduuksel – seda aitab vastu võtta G 310 GS. See kannab teid kindlalt ja muretult läbi linnadžungli. Olgu tegemist igapäevase töölesõiduga linnas või reisiga maale, metsaradadele ja raskemate oludega teedele, G 310 GS lubab puhast sõidurõõmu kõigile. Mugavas, veidi kõrgemal paiknevas istumisasendis saab kõigist eesolevatest katsumustest ülevaate, et neid parimal viisil vastu võtta.
G 310 GS-iga ei pea seiklused olema suured, et need unustamatuks muutuks. Tähtis on see, et neid kogete – iga päev.

Selline on GS.

Eksimatult äratuntav GS. Robustne. Mitmekülgne. Oma tuttava disainiga kehastab see kuulsat GS-i vaimu. Intensiivse sõidunaudingu mis tahes pinnal tagab voolujooneline kere koos kaitsva tuuleklaasi ja tuntud GS-i ergonoomikaga. Efektsed uued värvivariandid püüavad linnadžunglis kõigi pilke. Kvaliteetsed disainielemendid rõhutavad GS-i eksimatult äratuntavat välimust ja pakuvad lisakaitset siis, kui asute kruusateedel seiklusi otsima.

Kerge ja enesekindel.

GS-i tüüpilise istumisasendiga on sõit alati mugav ja stressivaba. Juhtrauad, jalatoed ja juhtelemendid on paigutatud tasakaalustatud viisil ja on mugavalt nii pikemate kui ka lühemate juhtide käeulatuses. Tagaratta 180 mm vedrustus ning 19-tollise esirattaga pööratud kahvel tagavad sõidunaudingu igal pinnasel. Sõidul lisab stabiilsust ka tugev terasvõrest sildraam. G 310 GS on kergesti ja täpselt juhitav nii läbi linnadžungli kui ka kõrvaltänavate.

Dünaamiline kombinatsioon.

Ühesilindrilise mootori võimsuse tagab tahapoole kaldus silinder ja 180 kraadi pööratud silindripea. Eriline silindripaigutus toob raskuskeskme madalamale ja suunab selle tugevalt esiratta suunas, tänu millele läbib G 310 GS laitmatult kõik kurvid. Tegu on eksimatult GS-iga mitte ainult välimuse, vaid ka BMW Motorradi kogemuste ja kvaliteedi poolest. Tänu tõhusale süüte- ja lisaõhusüsteemile vastab G 310 GS rangetele Euro IV standarditele. Samas hoiab mootori erikonfiguratsioon kütusekulu madala. Vajaliku võimsuse ja kiirenduse eest hoolitsevad 313 cm³ kubatuur ja 25 kW/34 hj võimsus 9500 pöördel minutis.
G 310 GS-i kombinatsioonile kvaliteedist, mugavusest ja dünaamikast ei ole vastast.

Suurepäraselt varustatud.

G 310 GS-iga valite kvaliteedi, töökindluse ja BMW Motorradi standardid. Põhivarustuses on kahe kanaliga ABS-süsteem ja pagasikandur ning loomulikult veel hulk teisi tarvikuid.

Mootor
Tüüp Vesijahutusega ühesilindriline neljataktiline mootor, neli klappi, kaks ülanukkvõlli ja nukitõukurit, märgkarteri õlitus
Kolvikäik × silindri läbimõõt 80 × 62,1 mm
Töömaht 313 cm3
Nimivõimsus 25 kW (34 hj) 9500 p/min juures (ECE versioon)
Maksimaalne pöördemoment 28 Nm 7500 p/min juures
Surveaste 10,6 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline kütuse sissepritse, BMS-E2.
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus 143 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 3,33 l
Kütuse tüüp Minimaalne oktaaniarv (RON) 91 (ELi soovitus: oktaaniarv 95, soovitatav BRA E27)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator Vahelduvvoolugeneraator 308 W
Aku 12 V / 8 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitmekettaline õlivannis märgsidur, mehaaniliselt käsitsetav
Käigukast Mootori korpusesse integreeritud 6-käiguline sünkronisaator-käigukast.
Ajam Kettülekanne, leevenditega tagaratta rummul
Šassii/pidurid
Raam Poltidega tagumise raamiga õõnesterasest raam.
Esiratta asukoht/vedrustus Tagurpidi kahvel, Ø 41 mm
Tagaratta asukoht/vedrustus üheosaline valualumiiniumist kiik, hingedega kinnitatud amortisaator, reguleeritav eelpingutus
Esi- ja tagavedrustus 180 mm / 180 mm
Teljevahe 1420 mm
Järeljooks 98 mm
Roolikannu pöördenurk 63,3°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 2,50 × 19 tolli
Tagumine velg 4,0 × 17 tolli
Eesmised rehvid 110/80 R 19
Tagumised rehvid 150/70 R 17
Eesmine pidur Üks piduriketas, läbimõõt 300 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadul, radiaalselt poltidega kinnitatud
Tagumine pidur Üks ketas, diameeter 240 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi ABS-süsteem
Mõõdud/kaalud
Pikkus 2075 mm
Laius (k.a peeglid) 880 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1230 mm
Istme kõrgus 835 mm (madal iste 820 mm; kõrge iste 850 mm)
Jala sisemine kaar 1870 mm (madal iste 1840 mm; kõrge iste 1900 mm)
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 169,5 kg
Lubatud kogukaal 345 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 175,5 kg
Paagi kasutatav maht 11 l
Varu umbes 1 l

 

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ kõikide vedelike suunistele on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

ISIKUPÄRASTAMINE

BMW G 310 GS

Pole kahtlustki: see on põnev ja julge sõiduk muljetavaldava mitmekülgsusega – mis muide on standardiks. G 310 GS pakub võrratut ergonoomikat ja erakordselt pingevaba istumisasendit puhtaks mootorrattanaudinguks avastusretkedel mööda metsaradasid ja põlluteid. Mõne lisafunktsiooni ja tarvikuga saad oma G 310 GS isikupärastada ja kohandada vastavalt enda vajadustele.

Sellelt lehelt leiad esiletõstetud valiku sobivast lisavarustusest ja tarvikutest. Mängi konfiguraatoris läbi oma isikliku ratta seadistamine erivarustusega või avasta terve valik tarvikuid selle lehe lõpus olevast praeguste tarvikute kataloogist.

Käidud rajalt lahkumine.

Ühest küljest on G 310 GS linnadžunglis elamiseks suurepärane valik. Teisest küljest kutsub see ratas sind juba käidud radasid seljataha jätma – BMW Motorradi originaaltarvikud annavad sulle rohkem valikuid.

Panipaigad.

Paagikoti mahutavus 13–20 liitrit

Kütusepaagile asetatav vastupidavast polüestrist tehtud kott on tulvil nutikaid funktsioone ja seda saab vastavalt vajadusele suurendada alates 13 kuni 20 liitrini. Kaarditasku ja kaks välistaskut pakuvad lisaruumi. Nutikas kinnitussüsteem hoiab seda kindlalt paigal ja ühtlasi on seda kerge kasutada.

Väike pealiskohver 30 liitrit

30 l mahutavas veekindlas plastikust pealiskohvris on piisavalt ruumi kiivrile. Kate, mis on saadaval värvitoonides must Storm metallic, Light White uni, või Racing Red, ja pehmelt sulguvad hinged, mis võimaldavad kaane õrnalt sulgeda, jätavad väga kvaliteetse mulje.

Pealiskohvri sisur

Pealiskohvriga sobivad sisud loovad pagasis korda ning muudavad sisse- ja väljalaadimise lihtsamaks. Tänu kandesangale ja õlarihmale saab kotti kiiresti ja vaevata käsitsi transportida. Praktiliste funktsioonide hulka kuuluvad välistasku ja kolmepoolne tõmblukk.

Disain.

LED-suunatuled

Kiirgav välimus: muljetavaldavad LED-suunatuled on oma valge klaasi, voolujoonelise disaini ja nüüdisaegse valgustamise tehnoloogiaga elegants omaette. Need reageerivad tavalistest pirnidest kiiremini ja on praktiliselt kulumiskindlad. See tagab liiklusolukorras selge turvalisuse eelise.

G 310 GS-i dekoratiivsete kleebiste komplekt

G 310 GS-i dekoratiivsete kleebiste komplekt sobib masinaga täiuslikult ja loob atraktiivse, unikaalse välimuse. Masina nurgelist disaini rõhutavad valged, sinised ja kollased jooned kombineerituna koos sobivat tooni veljeääristega tõmbavad palju tähelepanu.

Wildi dekoratiivsete kleebiste komplekt

Wildi dekoratiivsete kleebiste komplekt sobib masinaga täiuslikult ja loob atraktiivse, unikaalse välimuse. Kontrastsed must-valged triibud ulatuvad üle terve sõiduki, luues tiigrit meenutava rabava disaini. Sobivas toonis veljeäärised tagavad tähelepanu.

Ergonoomika ja mugavus.

Kõrge/madal iste

Kõrge iste, kõrgusega 850 mm, pakub suurepärast istumis- ja sõidumugavust ka pikkadele juhtidele, aidates seeläbi ennetada väsimuse sümptomeid.
30 mm madalam iste teeb rattale istumise ja mahatulemise kergemaks ning aitab kergemini maapinnani ulatuda. Mõnedki juhid tunnevad suuremat turvalisust tänu vähendatud istmekõrgusele, mis lihtsustab manööverdamist ja kontrolli masina üle.

Käsipiduri hoob ja sidurihoob

Ergonoomilist käsipiduri hooba ja sidurihooba saab seadistada neljale tasemele vastavalt oma käe ulatusele. Kahevärviline välimus musta pulbervärvi töötluse ja kroomist näidikutega toovad välja masina individuaalsuse.

Navigatsioon ja kommunikatsioon.

BMW Motorradi nutitelefoni hoidik

BMW Motorradi vastupidav nutitelefoni hoidik tagab nutitelefoni hoidmiseks turvalise ja kaitstud koha. See võimaldab sõidu ajal ligi pääseda kasulikele funktsioonidele, nagu näiteks navigeerimine ja veebijuhised. Tänu praktilisele laadimise funktsioonile on nutitelefon ka pikematel sõitudel endiselt kasutusvalmis.

BMW Motorradi Navigator VI (sisaldab 4 nupuga hoidikut)

Navigator VI ei ole ainult reisifännidele. Süsteem teeb teekonnaplaneerimisest lapsemängu ja pakub mitmeid lisafunktsioone, mis muudavad iga reisi elamuseks. Viietolline puuteekraan on veekindel ja lihtsalt loetav ka otseses päikesevalguses, ning annab ka vajaliku ülevaate.

Turvalisus.

Põhjakaitse

Poleeritud roostevabast terasest tehtud jõuline mootori põhjakaitse pakub usaldusväärset kaitset kahjustuste vastu, piiramata sinu vabadust uljalt kurve võtta. Tugev torujas konstruktsioon peab vastu isegi karmidele kokkupõrgetele ning suudab vältida suuremaid maastikule ja sõiduteele kukkumisi.

Käekaitsed

Löögikindlast ja UV-kindlast plastikust tehtud käekaitsed kaitsevad okste ja kivikildude eest ja on sõidukile aerodünaamiliselt disainitud. Need pakuvad teel olles ka märkimisväärset kaitset tuule ja ilmastikutingimuste eest: käed ja sõrmed püsivad ka madalamatel temperatuuridel kauem kuivad ja soojad.

Alumiiniumist põhjakaitse

Tugev alumiiniumist põhjakaitse kaitseb mootoripõhja tõhusalt kivikildude ja kahjustuste eest. See on tavapärasest põhjakaitsest laiem ja pikem. Elegantne disain toob esile masina kvaliteetse karakteri.

Bike configurator