DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

G 310 GS

BMW G 310 GS. Igapäevased seiklused.

Olge spontaanne, loobuge rutiinist, tehke oma igapäevaelust seiklus. Seiklus ootab teid iga päev juba koduuksel – seda aitab vastu võtta G 310 GS. See kannab teid kindlalt ja muretult läbi linnadžungli. Olgu tegemist igapäevase töölesõiduga linnas või reisiga maale, metsaradadele ja raskemate oludega teedele, G 310 GS lubab puhast sõidurõõmu kõigile. Mugavas, veidi kõrgemal paiknevas istumisasendis saab kõigist eesolevatest katsumustest ülevaate, et neid parimal viisil vastu võtta.
G 310 GS-iga ei pea seiklused olema suured, et need unustamatuks muutuks. Tähtis on see, et neid kogete – iga päev.

Selline on GS.

Eksimatult äratuntav GS. Robustne. Mitmekülgne. Oma tuttava disainiga kehastab see kuulsat GS-i vaimu. Intensiivse sõidunaudingu mis tahes pinnal tagab voolujooneline kere koos kaitsva tuuleklaasi ja tuntud GS-i ergonoomikaga. Efektsed uued värvivariandid püüavad linnadžunglis kõigi pilke. Kvaliteetsed disainielemendid rõhutavad GS-i eksimatult äratuntavat välimust ja pakuvad lisakaitset siis, kui asute kruusateedel seiklusi otsima.

Kerge ja enesekindel.

GS-i tüüpilise istumisasendiga on sõit alati mugav ja stressivaba. Juhtrauad, jalatoed ja juhtelemendid on paigutatud tasakaalustatud viisil ja on mugavalt nii pikemate kui ka lühemate juhtide käeulatuses. Tagaratta 180 mm vedrustus ning 19-tollise esirattaga pööratud kahvel tagavad sõidunaudingu igal pinnasel. Sõidul lisab stabiilsust ka tugev terasvõrest sildraam. G 310 GS on kergesti ja täpselt juhitav nii läbi linnadžungli kui ka kõrvaltänavate.

Dünaamiline kombinatsioon.

Ühesilindrilise mootori võimsuse tagab tahapoole kaldus silinder ja 180 kraadi pööratud silindripea. Eriline silindripaigutus toob raskuskeskme madalamale ja suunab selle tugevalt esiratta suunas, tänu millele läbib G 310 GS laitmatult kõik kurvid. Tegu on eksimatult GS-iga mitte ainult välimuse, vaid ka BMW Motorradi kogemuste ja kvaliteedi poolest. Tänu tõhusale süüte- ja lisaõhusüsteemile vastab G 310 GS rangetele Euro IV standarditele. Samas hoiab mootori erikonfiguratsioon kütusekulu madala. Vajaliku võimsuse ja kiirenduse eest hoolitsevad 313 cm³ kubatuur ja 25 kW/34 hj võimsus 9500 pöördel minutis.
G 310 GS-i kombinatsioonile kvaliteedist, mugavusest ja dünaamikast ei ole vastast.

Suurepäraselt varustatud.

G 310 GS-iga valite kvaliteedi, töökindluse ja BMW Motorradi standardid. Põhivarustuses on kahe kanaliga ABS-süsteem ja pagasikandur ning loomulikult veel hulk teisi tarvikuid.

Mootor
Tüüp Vesijahutusega ühesilindriline neljataktiline mootor, neli klappi, kaks ülanukkvõlli ja nukitõukurit, märgkarteri õlitus
Kolvikäik × silindri läbimõõt 80 × 62,1 mm
Töömaht 313 cm3
Nimivõimsus 25 kW (34 hj) 9500 p/min juures (ECE versioon)
Maksimaalne pöördemoment 28 Nm 7500 p/min juures
Surveaste 10,6 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline kütuse sissepritse, BMS-E2.
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus 143 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 3,33 l
Kütuse tüüp Minimaalne oktaaniarv (RON) 91 (ELi soovitus: oktaaniarv 95, soovitatav BRA E27)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator Vahelduvvoolugeneraator 308 W
Aku 12 V / 8 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitmekettaline õlivannis märgsidur, mehaaniliselt käsitsetav
Käigukast Mootori korpusesse integreeritud 6-käiguline sünkronisaator-käigukast.
Ajam Kettülekanne, leevenditega tagaratta rummul
Šassii/pidurid
Raam Poltidega tagumise raamiga õõnesterasest raam.
Esiratta asukoht/vedrustus Tagurpidi kahvel, Ø 41 mm
Tagaratta asukoht/vedrustus üheosaline valualumiiniumist kiik, hingedega kinnitatud amortisaator, reguleeritav eelpingutus
Esi- ja tagavedrustus 180 mm / 180 mm
Teljevahe 1420 mm
Järeljooks 98 mm
Roolikannu pöördenurk 63,3°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 2,50 × 19 tolli
Tagumine velg 4,0 × 17 tolli
Eesmised rehvid 110/80 R 19
Tagumised rehvid 150/70 R 17
Eesmine pidur Üks piduriketas, läbimõõt 300 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadul, radiaalselt poltidega kinnitatud
Tagumine pidur Üks ketas, diameeter 240 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi ABS-süsteem
Mõõdud/kaalud
Pikkus 2075 mm
Laius (k.a peeglid) 880 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1230 mm
Istme kõrgus 835 mm (madal iste 820 mm; kõrge iste 850 mm)
Jala sisemine kaar 1870 mm (madal iste 1840 mm; kõrge iste 1900 mm)
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 169,5 kg
Lubatud kogukaal 345 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 175,5 kg
Paagi kasutatav maht 11 l
Varu umbes 1 l

 

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ kõikide vedelike suunistele on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

Bike configurator