DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

R 18

Uus BMW R 18.
Hing on see, mis loeb.

Uus R 18 on appi kutsunud meie ajaloo ja tootemargi ikoonilised omadused, mille kallal me oleme väga kõvasti töötanud. Tulemuseks on iseloomust pakatav cruiser, mis uhkustab kõige suurema boksermootoriga, mille me eales olema valmistanud ning ajatute disainilahendustega, nagu topelttriibud R 18 First Editioni mudelil.

R 18 disai.

Cruiser esmapilgul.

Madal ja voolujooneline välimus. Terasest topeltraam katab võimsa mootori, mis rõhutab mootorratta muljetavaldavat olekut. Sõitjal on mitmeid varustuse valikuvõimalusi: R 18 viib fookuse tagasi mootorratta ajalooliste algtõdede juurde.

Koge R 18 häält.

Oleme veendunult panustanud boksermootorile alates aastast 1923. R 18 1802 cm3 kahesilindriline boksermootor on suurim boksermootor, mille me eales loonud oleme. Selle maksimaalne pöördemoment on 158 Nm 3000 p/min-1 juures. Pööretevahemikus 2000–4000 p/min-1 on pöördemoment alati enam kui 150 Nm, mis tähendab püsivalt piisavat pöördemomenti boksermootori tüüpiliste tööomaduste juures. 4750 p/min-1 juures on Suure Bokseri võimsuseks 67 kW (91 hj). Ühendades seeläbi ajaloolised traditsioonid kaasaegse tehnoloogiaga. Puhtaks emotsiooniks teel.

Õige tee? Sinu tee.

#soulfuel tähendab oma kire ja uudishimu säilitamist alati. Ka siis, kui sa ei istu oma ratta sadulas.

Mootor
Disain Õhk/õlijahutusega kahesilindriline neljataktiline boksermootor, mille kaks ketiajamiga nukkvõlli on kardaani kohal.
Kolvikäik × silindri läbimõõt 107,1 × 100 mm
Töömaht 1802 cm³
Nimivõimsus 67 kW 4750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 158 Nm 3000 p/min juures
Surveaste 9,6 : 1
Kütusesegu ettevalmistamine Elektrooniline kütuse sissepritse, digitaalne mootori juhtimine BMS-K+ koos möödajooksuga, kahe sädemega süüde: BMS-O e-gas‘iga
Heitekontroll Reguleeritav kolmekäiguline katalüüsmuundur
Läbisõit/kütusekulu
Suurim kiirus üle 180 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 5,6 l / 100 km
Kütuse tüüp Pliivaba mootoribensiin (biokomponendina mitte rohkem kui 15% etanooli, E15) ROZ 95 90 AKI
Elektrisüsteem
Generaator kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 720 W
Aku 12 V / 26 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Ühekettaline kuiv sidur
Ülekanne 6-käiguline manuaalkäigukast eraldi korpuses
Varuajam Võllajam
Vedrustus/pidurid
Raam Terasest topeltraam, sissekeeratud alatugedega
Esivedrustus / spiraalvedru elemendid Teleskoopkahvel
Tagavedrustus / spiraalvedru elemendid Terasest kiikuv kahvel keskamortisaatoriga
Vedrukäik, ees/taga 120 mm / 90 mm
Teljevahe 1731 mm
Järeljooks 150 mm
Roolikannu pöördenurk 57,3°
Veljed Kodarvelg (ainult ees)
Esivelje mõõt 3,5 × 19 tolli
Tagavelje mõõt 5,0 × 16 tolli
Eesmised rehvid 120/70 R 19
Tagumised rehvid 180/65 B16
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, läbimõõt 300 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadulad
Tagumine pidur Ketaspidur, läbimõõt 300 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadulad
ABS BMW Motorradi eraldamatu ABS (osaliselt eraldatav)
Mõõdud/massid
Istme kõrgus, koormata 690 mm
Juhi jalatoe kaugus, koormata 1630 mm
Paagi kasutatav maht umbes 16 l
Millest reserv on umbes 4 l
Pikkus 2440 mm
Kõrgus (peegliteta) 1126 mm
Kõrgus (peeglite ülaservani, DINi tühimassil) 1232 mm
Laius (peeglitega) 964 mm
Tühimass, täispaagiga / sõiduks valmis (1) 345 kg
Suurim lubatud mass 560 kg

 

Mõõdud vastavalt Saksa Standardiinstituudi DINi määratlusele koormata mootorratastele.
(1) Vastavalt EÜ direktiivile 93/93/EMÜ, mis kehtib kõikide vedelike kohta, on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

Bike configurator