R 18 kutsub appi meie ajaloo ja tootemargi ikoonilised omadused, mille kallal oleme kõvasti vaeva näinud. See on pärand, mille järgi me iga päev #SoulFuel-i vaimus elame. Selle tulemuseks on iseloomu täis cruiser, mis on varustatud meie ajaloo suurima kubatuuriga boksermootoriga ning ajatute disainiomadustega.
R 18 on saadaval ka A2 kategooriale vastava mudelina võimsusega 95 hj. See variant on vähendatud jõudlusega, seega sobib see ratas sulle juhul, kui oled A2-kategooria juhiloa omanik. R 18-i intuitiivset käsitsemist saad nautida kohe päris algusest.
Ole esimeste seas, kellel on R 18. Valik on sinu.
Välimus on madal ja voolujooneline. Terasest topeltraam katab võimsat, lihaselist mootorit, mis rõhutab mootorratta muljetavaldavat olekut. Ratturitel on mitmeid varustuse valikuvõimalusi: R 18 viib fookuse tagasi mootorratta ajalooliste algtõdede juurde, et võimaldada täielikku isikupärastamist.
R 18 mudelivariant Olivine on varustatud eksklusiivse ja kvaliteetse Eridisain 719 paketiga. Sellesse paketti kuuluvad rombikujuliste õmblustega ilmastikukindel sadul ja peensepistatud veljed. Ja muidugi on ka muid viise, kuidas seda erilist ilmet veelgi isikupärasemaks muuta ja panna kokku oma unistuste mootorratas.
Oleme veendunult panustanud boksermootorile alates aastast 1923. R 18 1802 cm3 kahesilindriline boksermootor on suurim boksermootor, mille me eales loonud oleme. Selle maksimaalne pöördemoment on 158 Nm 3000 p/min juures-1. Pööretevahemikus 2000–4000 p/min on-1 pöördemoment alati enam kui 150 Nm, mis tähendab püsivalt piisavat pöördemomenti boksermootori tüüpiliste tööomaduste juures. 4750 p/min-1 juures on Suure Bokseri võimsuseks 67 kW (91 hj).Ühendades seeläbi ajaloolised traditsioonid modernse tehnoloogiaga. Puhtaks emotsiooniks teel.
#soulfuel tähendab alati oma kire ja uudishimu säilitamist. Ka siis, kui sa ei istu oma ratta sadulas.