DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

K 1600 B

Nautige igal ajal lõõgastavat sõitu.

Te janunete asfaldi järele. Iga miili järele. Uute silmapiiride järele. Sellisel juhul on Bagger teie reisideks sobiv kaaslane. 6 silindrit pakuvad erakordselt sujuvat sõitu, muljetavaldav võimsuse arendamine ei jäta kahtlustki – reis algab nüüd. Teie ning mootorratas saate teega üheks Baggerile omasel viisil: erikujuline tuuleklaas ja silmapaistev tagaosa loovad eksimatu ilme. Selle suurepärase välimuse taga seisavad uuenduslik tehnoloogia ning mugavus. Sest Baggeri juhid naudivad tuult enda näol. Kulgemine kuulub põhivarustusse. Hakake liikuma ning nautige koos K 1600 B-ga tuult enda näol.

Eksimatult Bagger. Eksimatult erinev.

Baggerile kohasel viisil on selle kohaolek märgatav ning see on kulgemiseks loodud. K 1600 B silueti kaldus jooned muudavad selle voolujooneliseks ning ühtlaseks. Blackstorm Metallic värv koos erinevate mustade toonidega annavad Baggerile sellele loomuomase kuju ning muudavad välimuse enesekindlaks ja aukartustäratavaks. Eripärase kujuga tuuleklaas, LED-tuledega silmapaistev tagaosa ja raami paigaldatud pidurituled määratlevad mootorratta stiili. Must 6-silindriline mootor täiustab tugevat üldilmet. Standardsete ümarate käepidemete abil saab Baggeri kergelt silmapiirile suunata.

Ükski vahemaa pole liiga pikk.

1600 6-silindriline reasmootor tagab soovitud dünaamika, võrratu sujuvuse ja võimsuse arendamise. Sõpradega sõites on igas kurvis pööramine dünaamiline ning sujuv. Selle 175 Nm maksimaalne pöördemoment ja 118 kW (160 hj) võimsus moodustavad võrreldamatu ja sundimatu tõuke. 70% pöördemomendist saavutatakse juba 1500 p/min juures. See tähendab, et tunnete vaid kerge randmeliigutusega K 1600 B muljetavaldavat kiirendust. Sihtkohta jõudes tagab parkimisassistent pingevaba manööverdamise. Võtmeta sõidu funktsioon on järjekordne tehniline saavutus, mis lihvib kogupaketi täiuslikuks.

Lõputu sõidunauding.

Kes iganes Baggerile istub, soovib sellega ka sõita. Tänu selle erilise ratta mugavusele ei pea sõiduajale piirangut panema. Standardne dünaamiline ESA (elektrooniline vedrustuse reguleerimine) tagab optimaalse käsitsemise ja sõidudünaamika. Cruise-režiim tagab pehmema vedrustuse ja mugavuse. Baggerile omased jalatoed võimaldavad juhil võtta mugava sõiduasendi ning sõitu täielikult nautida. Lisavalikuna saadaolevate esikõlarite, mäeltmineku kontrolli (HSC), Pro käiguassistendi või lisapagasivalikute abil saate mugavust endale sobival viisil suurendada. Teenite lõõgastunud asendi ja silmatorkava välimuse tõttu kindlasti paljude kaassõitjate pilke.

Mootor
Tüüp Vesi-/õlijahutusega neljataktiline kuuesilindriline reasmootor, kaks ülanukkvõlli, neli klappi silindri kohta
Kolvikäik / silindri läbimõõt 72 × 67,5 mm
Töömaht 1649 cm3
Nimivõimsus 118 kW (160 hj) 7750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 175 Nm 5250 p/min juures
Surveaste 12,2 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitkoguste standard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 5,7 l
Kütuse tüüp Pliivaba super, oktaaniarv (RON) 95
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator 700 W
Aku 12 V / 19 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitmekettaline sidur õlivannis
Käigukast 6-käiguline, spiraalne käigukast
Ajam Võllajam
Šassii/pidurid
Raam Sildraam, alumiiniumisulamist, kandev mootor
Esiratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Duolever; keskne vedruvarras
Tagaratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Paralever
Esi- ja tagavedrustus 115 mm /125 mm
Teljevahe 1618 mm
Järeljooks 106,4 mm
Roolikannu pöördenurk 62,2°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 3,50 × 17 tolli
Tagumine velg 6,00 × 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 ZR 17
Tagumised rehvid 190/55 ZR 17
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, läbimõõt 320 mm, 4 kolviga fikseeritud pidurisadulad
Tagumine pidur Ühekettaline, diameeter 320 mm, kahe kolviga pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi oluline ABS (osaliselt eraldatav)
Mõõdud/kaalud
Pikkus 2489 mm
Kõrgus 1465 mm
Laius (k.a peeglid) 1000 mm
Istme kõrgus 750 mm (sadul kõrge* 780 mm, sadul ekstrakõrge* 810 mm ) *OE
Jala sisemine kaar 1720 mm (sadul kõrge*: 1770 mm, sadul ekstrakõrge* 1820 mm) *OE
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 336 kg
Lubatud kogukaal 560 kg
Kandevõime (põhivarustusega) 224 kg
Paagi kasutatav maht 26.5 l
Varu 4 l


Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ kõikide vedelike suunistele on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud Mõõdud/kaalud

PANIPAIGAD.

Kohvri vooder

  • Kvaliteetne vooder, valmistatud vastupidavast polüestrist ja puuvillasest kangast
  • Sobitub täiuslikult 37-liitrise mahutavusega standardkohvriga
  • Ehtsast nahast valmistatud välisel kotil on mõlemal küljel magnetkinnitus
  • Tõmblukuga välistasku väikeste esemete jaoks
  • Pikk kahesuunaline tõmblukk hõlbustab ligipääsu põhisahtlile
  • Kaanel praktiline võrksahtel
  • Erksavärviline sisevooder võimaldab esemeid paremini leida
  • Tugev põhi tagab stabiilsuse
  • BMW Motorradi kirjaga õlarihm

Panipaigad

  • Väikesed panipaigad mootorratta esiküljel
  • Veelgi mugavamad
  • Mõned koos keskse lukustussüsteemiga, mõned ilma
  • Saadaval ka lisavarustusena

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Õrnalt toonitud tuuleklaas

  • Visuaalsed lisad ja eridisain
  • Sportlik välimus ning suurepärane tuule- ja ilmakaitse
  • Toonitud klaas rõhutab sportlikku välimust
  • Standardsest tuuleklaasist madalam, kuid sama laiusega
  • Kriimustuskindel töötlus
  • Üldine tegevusluba
  • Pole kõikides riikides heaks kiidetud, vt enda riigi regulatsioone
  • Paigaldamine on lubatud ainult volitatud BMW Motorradi edasimüüjale

Touring-kohvrite kokkupõrkekaitse

  • Kaitseb kohvri küljeosa ja põhja kriimustuste ja kahjustuste eest
  • 2 tugevast plastist vormitud kokkupõrkekaitset mõlemal küljel
  • Värvus: must

Iste, madal

  • Juhil on lihtsam jalgu maha panna, mistõttu on mootorratta tasakaalustamine seismajäämisel kergem
  • Istme kõrgus: 750 mm (standard: 780 mm)
  • Värvus: must
  • Saadaval ka lisavarustusena

Eesmine jalatugi

  • Volditavad elektropoleeritud roostevabast terasest jalatoed
  • Eriti mugav jala ette sirutamiseks
  • Suur pindala (290 × 160 mm)
  • Osaliselt libisemiskindla kummiga kaetud
  • Sobib täiuslikult pikkadest reisideks
  • Ei pane pööramisel kaldenurgale piiranguid
  • Saadaval ka lisavarustusena
  • Valikuline: kaassõitja jalatugi

Kaassõitja jalatugi

  • Ülitugevast alumiiniumisulamist jalatoed
  • Suur pindala (155 × 102 mm)
  • Libisemiskindlast kummist pealis
  • Sobib täiuslikult pikkadest reisideks

Kesktugi

  • Vastupidav libisemiskindla jalaga kesktugi
  • Praktiline tankimisel, õlitaseme kontrollimisel ja hooldustöödel
  • Mootorrattast saab parkida ohutult ning ruumi raiskamata
  • Vedrustusel ning rehvidel ei lasu koormust
  • Ei pane pööramisel kaldenurgale piiranguid

NAVIGEERIMINE.

Navigator V või VI

  • Bluetoothiga ühilduv GPS-navigatsioonisüsteem on optimeeritud mootorratastel kasutamiseks
  • Suur ja kirgas 5-tolline ekraan
  • Saadaval kas Euroopa või Põhja-Ameerika¹ kaardiandmetega või ilma eelpaigaldatud kaardiandmeteta
  • Tasuta eluaegsed kaardiuuendused (ainult eelpaigaldatud kaardiandmete valikuga)
  • K 1600 B armatuurlauaga täielikult integreeritud
  • Madal tuuleklaas kaitseb seistes varguste eest
  • Mugav ja turvaline multi-juhteseade juhtraua käepideme vasakul poolel
  • Navigatsioonikäsklusi võib anda läbi helisüsteemi kõlarite (valikuline) või läbi kiivris oleva BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemi

TURVALISUS.

Mootori kaitselatt

  • Tugevast elektropoleeritud roostevabast terasest 2-osaline mootori kaitselatt
  • Väljapeetud matt pealispind
  • Kaitseb mootori korpust kahjustuste ees ja minimeerib kahjustuste tagajärgi
  • Kaal: umbes 2,1 kg (mõlemal küljel, k.a kinnitatud osad)
  • Saadaval ka lisavarustusena

Pro käiguassistent

  • Võimaldab käiku vahetada ilma sidurit vajutamata ja seguklappi sulgemata, töötab praktiliselt iga koormuse all ning igas kiirusevahemikus
  • Saadaval ka lisavarustusena

Mäeltsõidu kontroll

  • Mäeltsõidu kontroll ennetab kallakul tagasi veeremist
  • Võimaldab juhil mootorratas kallakul seistes kergelt liikuma panna
  • Muudab kallakult kohaltmineku kergemaks
  • See funktsioon on eriti mugav nendele, kes sõidavad raskete ja suurte Touring-masinatega
  • Aktiveerimiseks tõmmake tugevalt käsipidurihooba
  • Funktsiooni inaktiveerimiseks tõmmake käsipidurihooba uuesti või viige mootorratas esimesele või teisele käigule
  • Saadaval ka lisavarustusena

Alarmsüsteem (ilma keskse lukustussüsteemita)

  • Puldita vargusevastane alarmsüsteem
  • Asendimuutus või vibratsioon kutsub esile helisignaali ning vilkuvad tuled
  • Mootorratta kesklukustus aktiveerib vargusevastase alarmi
  • Saadaval ka lisavarustusena (hangitakse tehasest) koos keskse lukustussüsteemiga

Piduriketta lukustus koos alarmsüsteemiga

  • Piduriketta lukustus esmaklassiliste mootorrataste lukustamiseks
  • Kindel ja väike, integreeritud alarmsüsteemiga
  • SRA kõrgeima turvalisusetaseme klassifikatsioon
  • 13 mm splint, korpus ja lukumehhanismi kandvad osad on valmistatud spetsiaalselt tugevdatud terasest
  • Kui alarmsüsteem tuvastab liigutuste õrna vibratsiooni, käivitub helisignaal
  • 15 sekundit kõlab vähemalt 100 dB helisignaal, seejärel toimub automaatne reaktiveerimine
  • Spetsiaalne lukusilinder tagab manipuleerimiskindluse
  • Välised mõõtmed (lukk): 115 × 67 × 42 mm

DISAIN.

Täiendav LED-esituli

  • Võimsatel LED lisa-esituledel on valualumiiniumist korpus
  • Parema nähtavuse tõttu on teedel liiklemine turvalisem
  • LED-tuled on niivõrd kauakestvad, et neid peetakse praktiliselt kulumiskindlaks. Nende kasutamine on lisaks tõrke- ja hooldusvaba
  • Läbimõõt ligikaudu 70 mm, pikkus ligikaudu 110 mm
  • Saadaval ka lisavarustusena

Sepistatud valuveljed

  • Suure tõmbetugevusega alumiiniumisulamist sepistatud valuveljed, toonis Orbit Grey
  • 9 väljapoole laienevat kodarat ning poleeritud ja freesitud viimistlus tagavad silmapaistva välimuse
  • Annab mootorrattale pehme ja enesekindla välimuse
  • Velgede mõõtmed: 3,5 × 17 tolli ees/6,0 × 17 tolli taga

Kroomdetailid

  • Kroomitud tuuledeflektor, küljepeeglite raamid, õhuvoolu deflektorid ja iluliistud
  • Kvaliteetsest kroomist viimistlusega stiilsed detailid
  • Isikupärastavad ning viimistlevad iga mootorrattast

Maapinna valgustamine

  • Tipptasemel LED-tehnoloogia valgustab mootorratta all olevat maapinda.
  • Pimedas on mugavam leida tasane pind, kuhu mootorratas parkida, lisaks on seisutoe kasutamine lihtsam.
  • Parem nähtavus pakkide mootorrattale asetamisel ning eemaldamisel.
  • Lülitub sisse, kui käivitatakse kesklukustussüsteem või süüde.
  • Lülitab automaatselt välja, kui sõitu alustatakse, kui lukust eemaldatakse süütevõti või pärast eelmääratletud aega.

Muud kasulikud tarvikud

  • Kaks juhtmega USB-laadijat 12 V pistikupesale
  • BMW Motorradi ohukolmnurk
  • Esmaabikomplekt, suur või väike
  • Akulaadija
  • Mitmeotstarbeline tööriist
  • LED-taskulamp
  • Kompaktne jalgpump
  • Mootorratta õhkrehvi abikomplekt
  • BMW Care’i hooldustooted
  • Mootoriõli

*Sellel lehel toodud eritehnika või valikuline lisavarustus on väljavõte uusimast BMW Motorradi kohanduskollektsioonist. Kogu eritehnika, valikulise lisavarustuse ning paketid leiate BMW Motorradi konfiguraatorist.

Bike configurator