DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

R 1250 RT

Tehke seda enda moodi.

Uus BMW R 1250 RT pakub teile vabadust ning seda rohkem kui eales varem. Muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam tagab suurepäraselt sujuva töö ja mugavuse. Kiire nurkade võtmise võime ja võimsa pöördevõimega sirgetel lõikudel. Uus kaksiksilindritega boksermootor ja selle 136 hj 1250 cm3 mootor lasevad teil muretult maapiirkondi uurida. Ning teie RT on unikaalne tänu uutele isikupärastamisvõimalustele: teie reis, teie ratas.

Loodud ringisõitmiseks.

Ootusärevus ja elevus on kõige paremad seltsilised igal reisil. R 1250 RT käivitumisel tunnete kaksiksilindriga boksermootori võimsaid omadusi. Selle võimsus ja liikumisomaduste võimendamisomadus paeluvad igas mootori kiirusevahemikus: muutuv ülanukkvõlliga juhtsüsteem BMW ShiftCam tagab sujuva jõuülekande kogu mootori kiirusvahemiku vältel ning annab teile parema kontrolli. Tänu suuremale töömahule ja võimsusele ning tõhususele kasvab teie sõidunauding kilomeetrist kilomeetrisse. Kõrge pöördemomendikõver, elastsus ja vastupandamatu jõud vähemate käiguvahetustega muutuvad kiirelt asendamatuteks kaaslasteks.

BMW Motorrad Spezial.

Nüüd on teil veelgi rohkem võimalusi muuta BMW R 1250 RS oma rattaks: valige kas eksklusiivsete Option 719 Billet Packi detailide Classic ja Storm vahel või võtke HP Billet Packi detailid – kõik kolm on väga kvaliteetsed ja eksklusiivsed tehase poolt pakutavad kohandamisvõimalused. Lisaks saate oma rattale paigaldada uued Option 719 veljed Classic ja Sport, muutmaks selle veelgi rohkem oma maitsele vastavaks; saate lasta need ka tehases paigaldada.

Mäeltsõidukontroll HSC kuulub standardvarustusse.

Standardne mäeltsõidukontroll HSC muudab kallakutel liikumahakkamise lihtsamaks, kuna käsipidurihoovaga saab lihtsa vaevaga rakendada tagapidurit.

HP sportsummuti.

HP sportsummuti annab teie R 1250 RT-le robustse heli ja sportliku ilme. Summuti on valmistatud täielikult titaanist.

Dünaamiline pidurduskontroll.

DBC aitab teid avariipidurdustel, takistades sellises enneolematus olukorras tihtipeale soovimatut gaasi andmist: kontrolliv sekkumine vähendab mootori pöördemomenti ning samal ajal suurendab süsteem tagaratastel pidurdusvõimsust. Selle tulemuseks on parem turvalisus ja pidurdusjõu optimaalne kasutamine ratta stabiliseerimiseks ja pidurdusmaa lühendamiseks. Suurepärane kindlustunne reisimiseks.

Mootor
Tüüp Õhk-/vedelikjahutusega neljataktiline ja kahesilindriline boksermootor, kaks ülanukkvõlli, üks tasakaaluvõll ja mootori muutuvate faasidega süsteem BMW ShiftCam.
Kolvikäik × silindri läbimõõt 102,5 mm × 76 mm
Töömaht 1254 cm3
Nimivõimsus 100 kW 7750 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 143 Nm 6250 p/min juures
Surveaste 12,5 : 1
Segukontroll Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti, heitestandard EU-4
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 4,75 l/100km
Kütuse tüüp Pliivaba super, oktaaniarv (RON) 95
kohanduv kütusekvaliteediregulatsioon (91 kuni 98 RON)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator Kolmefaasiline vahelduvvoolugeneraator, 508 W (nimivõimsus)
Aku 12 V / 12 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Õlitatud sidur, hüdrauliliselt juhitav
Käigukast Spiraalsete hammasratastega pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Võllajam
Šassii/pidurid
Raam Kaheosaline, poldid esi- ja tagaosas, kandev mootor
Esiratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Telelever; tugilati läbimõõt 37 mm, keskne vedrutugi
Tagaratta asukoht/vedrustus BMW Motorradi Paraleveriga valualumiiniumist ühepoolne kiik; WAD tugi (sõiduga seotud amortisaatorid), hüdrauliliselt reguleeritav eelpingutatud vedru (pidevalt muutuv) käsiratta juures, reguleeritav vedrustus käsiratta juures
Esi- ja tagavedrustus 120 mm / 136 mm
Teljevahe 1485 mm
Järeljooks 116 mm
Roolikannu pöördenurk, koormuseta 64,1°
Veljed Valualumiiniumist veljed
Eesmine velg 3,50 × 17 tolli
Tagumine velg 5,50 × 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 ZR 17
Tagumised rehvid 180/55 ZR 17
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, ujuvad pidurikettad, läbimõõt 320 mm, 4 kolviga radiaalsed pidurisadulad
Tagumine pidur Üks ketaspidur, diameeter 276 mm, kahe kolviga liikuv pidurisadul
ABS-süsteem BMW Motorradi oluline ABS (osaliselt eraldatav)
Mõõdud/kaalud
Istme kõrgus 805/825 mm (lisavarustuse madal iste: 760/780 mm; lisavarustuse kõrgeiste: 830/850 mm)
Jala sisemine kaar 1810/1850 mm (lisavarustuse madal iste: 1740/1780 mm; lisavarustuse kõrgeiste: 1875/1915)
Paagi kasutatav maht umbes 25 l
Varu umbes 4 l
Pikkus 2222 mm
Kõrgus (tuuleklaasi juurest) min 1405 mm; max 1570 mm
(Style Sport: min 1360 mm; max 1480 mm)
Laius (k.a peeglid) 985 mm
Laius (koos külgkohvritega) 990 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 279 kg
Lubatud kogumass 505 kg

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt VO (EU) 168/2013 suunistele koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagi kasutatava ruumiga.

HP OSAD.

HP sportsummuti

Kõrgema taseme täpsus: kvaliteetne pealetõmmatav titaanist ja süsinikust otsakorgiga summutisukk tagab robustse heli ja sportliku ilme. Lisaks on Akrapovici sportsummuti standardsest summutist kergem.

PANIPAIGAD.

Kerge valge alumiiniumist Touringu pealiskohver

49 l mahutav suur ja veekindel pealiskohver pakub palju ruumi ning on standardselt varustatud seljatoepadjaga. Selle saab ühe lihtsa liigutusega kinnitada otse standardse pakiraami külge.

Touringu kohvri ja Touringu pealiskohvri sisekotid

• Touringu kohvri ja Touringu pealiskohvriga sobituvad sisekotid loovad pagasis korda ja muudavad peale- ja mahalaadimise lihtsamaks.
• Tänu sangale ja õlarihmale saab kotte kiiresti ja vaevata käsitsi transportida.
• Praktiliste detailide alla kuuluvad külgekinnitatud välistaskud, kohvritel kolme külge hõlmav tõmblukk-kinnitus sisekotil ning laialt avanev kaas pealiskohvri sisekotil.

Kütusepaagile asetatav kott, 11 l

• Lukustatava sisuga kütusepaagile asetatav kott (mahutavus umbes 11 l) ning kaarditasku on täiesti veekindlad.
• Vetthülgavas välistaskus saab turvaliselt hoida 0,5 l plastikust veepudelit.
• Kandesanga ja eemaldatava rihmaga.

DISAIN.

Kroomitud kohvriliist

Kvaliteetsed ja vormikad kohvriliistud on kroomitud ning annavad mootorrattale silmatorkava ja elegantse ilme.

Touringu pealiskohver, kroomitud kaane esiosa

Touringu pealiskohvri viimistlus võib sisaldada ka kroomitud katteplaati, mis loob koos kroomitud liistudega harmoonilise ilme.

Kroomitud juhtraud ja otsaraskused

Kroomitud juhtraua otsaraskused sobituvad hästi ülejäänud aktsentidega, nagu näiteks elegantse kroomitud liistuga kohvril ja pealiskohvril.

ERGONOOMIKA JA MUGAVUS.

Mugav tuuleklaas

Kõrgem ja laiem mugav tuuleklaas tagab optimaalse reisimugavuse ilmast sõltumata. See torkab silma tänu suurepärasele aeroakustikale ning selle kriimustuskindel kate tagab pideva läbipaistvuse.

Juhi madal, soojendusega iste, must

• Must, standardistmest 45 mm madalam juhiiste muudab rattale istumise lihtsamaks ning parendab maapinnale ligipääsemist.
• Istme saab paigaldada kahte positsiooni, tänu millele on istme kõrgus kas 760 või 780 mm.
• Lisaks pakub see sõitjale suurepärast mugavust paljude muretute kilomeetrite vältel.

NAVIGATSIOON JA KOMMUNIKATSIOON.

BMW Navigator VI

• Multifunktsionaalne Navigator VI muudab marsruudi planeerimise lapsemänguks.
• 16 GB välkmälu ja viietollise puuteekraaniga süsteem näitab alati usaldusväärselt teed.
• Tänu ümmargusele polariseerimisfiltrile (CPOL) on veekindel ekraan isegi otsese päikesevalguse puhul lihtsasti loetav. Nutitelefonile sarnases korpuses olev kõrglahutusega ekraan pakub kogu olulist teavet ning vajalikku ülevaadet igas olukorras.
• Mitmed lisafunktsioonid muudavad plaanimise ja reisimise erutavaks elamuseks. See võimaldab marsruute luua vastavalt isiklikele eelistustele, nautimaks sõitmist käänulistel ja vähese liiklusega teedel. Tundmatul maastikul on suvand „Round trip“ eriti kasulik, kuna see juhatab teid alati usaldusväärselt alguskohta tagasi.
• Bluetooth-ühendus BMW Motorradi kommunikatsioonisüsteemiga ja valikuline rakendus Smartphone Link pakuvad teel olles puhtakujulist multimeedia-meelelahutust: navigatsioonisüsteemiteatised, telefonikõned ja muusika voogedastus; ka ilmateate küsimine või liiklusummikuteabe pärimine pole probleemiks.
• Koos navigeerimise ettevalmistamisega on saadaval ka muud funktsioonid, näiteks „Minu mootorratas“, ning seda saab juhtida ka käepidemes oleva multikontrolleri abil.
• Need, kes on valinud eelnevalt paigaldatud kaardiandmed, on alati uusima infoga kursis – seda tänu eluaegsetele tasuta kaardivärskendustele.

TURVALISUS.

Silindripea kate

Igal juhul kaitseb roostevabast terasest silindripeakate edukalt kahjustuste eest.

Õli turva-täitekork, must

Väike, kuid elegantne: see turvakruvi, mille saab lukustada spetsiaalse sisekantvõtme abil, on valmistatud freesitud alumiiniumist ning takistab õlitäitekorgi lubamatut eemaldamist.

Lisa-LED-esituled

• Võimsad lisa-LED-esituled kompaktses alumiiniumkorpuses tagavad, et näete ja olete nähtav paremini nii udus, vihmas kui ka lumesajus.
• Samal ajal lihtsustavad need tee mitmekülgset valgustamist ning on peamistele esituledele valge, päevavalgusele sarnaneva värviga suurepäraseks lisandiks.
• LED-tehnoloogia tagab peaaegu kulumisvaba töö.

Bike configurator