Neli visiooni. Neli visioonsõidukit.
Juubeliaastal heidab BMW Group pilgu tulevikku: millised näevad välja tuleviku sõidukid?
Aasta jooksul annavad neli visioonsõidukit aimu sellest, mis on veel ees ootamas. BMW, MINI, Rolls-Royce’i ja BMW Motorradi tootemargid maalivad tuleviku mobiilsusmaailmast visiooniderohke pildi. BMW Motorrad täiendab seda kõige suurepäraselt, tutvustades oktoobris Santa Monicas visionäärlikku mootorrattast.
Müncheni olümpiahallis toimus juubeliaasta pidulikult avaüritusel futuristlike disainide inspireeriv tutvustus. Suurel sünnipäevapeol avalikustati esimene kokku neljast visioonsõidukist. BMW tootemark andis hoo sisse ja demonstreeris, milline saab olema mobiilsus tulevastel kümnenditel, tutvustades maailmale futuristlikku autot BMW VISION NEXT 100. Ülejäänud visioonsõidukite eest tõmmatakse kardinad tulevastel kuudel.
BMW Vision Next 100.
"Kui sa suudad seda ette kujutada, on olemas ka hea võimalus, et suudad selle ellu viia,“ ütleb Adrian van Hooydonk, BMW Groupi disainiosakonna vanemasepresident. Tema disainerid lõid BMW VISION NEXT 100 näol auto, mis ühendab kaks sõidurežiimi: autonoomne sõitmine, milles saab juht lihtsalt lõdvestuda või tegeleda muude asjadega; ning tavapärane BMW sõidukogemus, mida ei tasu üha digitaalsemas maailmas unarusse jätta.
+ Loe edasi
Visioonmootorratta ootuses.
BMW Motorrad kehastab endas kahel rattal sõitmise rõõmu. Pilk tulevikku ütleb, et mootorrattaga sõit pakub ootamatut vabadust. Nutikad tehnoloogiad võimaldavad sõitjal iga hetke maksimaalselt nautida, pakkudes täiuslikku tasakaalu põnevast sõidust ja maksimaalsest turvalisusest.
Nutikad seadmed avardavad sõitjate võimalusi ja kutsuvad nad uutele marsruutidele. BMW Motorradi visiooniline sõiduk tuuakse avalikkuse ette BMW Groupi maailmaturneel 11. oktoobril Los Angeleses.
+ Loe edasi