Kas soovid pääseda kiirele rajale? Mootorratta varustus teeb selle võimalikuks. Vaid 199 kg kaaluv M R koos ShiftCam-tehnoloogia ja 154 kW (210 hj) neljasilindrilise kõrgepöördelise mootoriga jätab kõik enda selja taha: nii maanteel kui ka võistlusrajal. Tutvu kõrgsooritusliku dünaamilise roadster’i tehniliste andmete ja ulatusliku varustusega.
154 kW (210 hj) 13 750 p/min juures
Suletud kolmiskatalüüsjärelpõleti
Vesi-/õlijahutusega neljataktiline neljasilindriline reasmootor, neli titaanklappi silindri kohta, muutuva sisselaskega nukkvõlli juhtimissüsteem BMW ShiftCam
999 cm³
80 mm × 49,7 mm
113 Nm 11 100 p/min juures
13,3 : 1
Elektrooniline sisselasketoru kütuse sissepritse / digitaalne mootori juhtimine: BMS-O koos elektrilise gaasikontrolliga
EU-5
280 km/h
6,4 l
149 g/km
Pliivaba premium-bensiin (maksimaalselt 5% etanooli, E5), 93–98 RON
Püsimagnetgeneraator nimivõimsusega 450 W
12 V / 5 Ah, hooldusvaba
Mitmekettaline, õlivannis, tagaratta blokeerumist vähendav, isevõimendusega
Kuuekäiguline pidevalt hambuv manuaalkäigukast, paigaldatud mootorikambrisse
525 17/47 kett
BMW Motorradi DTC
Alumiiniumisulamist laminaat-sildraam koormust kandva mootoriga
Pöördasendis teleskoopkahvel, läbimõõt 45 mm, elektrooniliselt juhitud dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem DDC, vedru eelpingutus, reguleeritav tagasivetrumis- ja surveaste
Kahepoolne alumiiniumkiik, dünaamiline amortisaatorite juhtimissüsteem DDC (keskne vedruvarras), reguleeritav vedru eelpingutus, elektrooniliselt juhitav tagasivetrumis- ja surveaste
120 mm / 117 mm
1457 mm
97,6 mm
65,8°
Alumiiniumist sepisveljed
3,50 × 17 tolli
6,00 × 17 tolli
120/70 ZR 17
200/55 ZR 17
Kaksik-ketaspidur, läbimõõt 320 mm, nelja kolviga fikseeritud pidurisadul
Ühe kettaga pidur, läbimõõt 220 mm, ühe kolviga liikuv pidurisadul
BMW Motorradi ABS Pro
830 mm
1835 mm
16,5 l
umbes 4 l
2085 mm
1176 mm (peeglite ülaservani, tühimassiga)
996 mm (koos peeglitega)
170 kg (M Competition Package 169.8 kg) without battery
199 kg
407 kg
210 kg