DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

S 1000 R

Kompromissitu dünaamika.

Kas suured kiirused panevad ka teie südame kiiremini tööle? Sellisel juhul on S 1000 R teie jaoks õige rotster – selle juures on loobutud kõigest ebavajalikust, jättes alles maksimaalse ja puhta sõidurõõmu. Selle agressiivne 165 hj / 121 kW mootor toob naeratuse näole igal kiirendusel. Ja uue titaanist HP tagasummuti sügav heli ei jäta mingit kahtlust: just nii peab kõlama elu kiirendusrajal.

Adrenaliin kahel rattal.

Mõned peavad seda lagedaks, kuid meie arvates keskendume lihtsalt kõige olulisemale. Selles on üsna selgesti näha sõsarmudeli S 1000 RR elemendid: agressiivse joonega eest kõrgem kuju, omapärane kaheks lõhestatud esiosa ja iseloomulikud õhutusavad. Oluliselt väiksem külgmine äärispaneel ja täpsed värvikontuurid väljendavad selgelt, et jõuülekanne pole siin ainus ehe ja kompromissitu element. Kolm värvi rõhutavad ratta iseloomu: Light valge / Racing sinine metallik/ Racing punane, Black storm metallik ja San Marino sinine metallik.

Kogu dünaamika allikas: mootor.

Just nagu tagaosa, on ka võimas neljasilindriline reasmootor pärit RR-mudelilt. EU4 ja uue müraeeskirja tõttu on selle vähendatud võimsuseks reguleeritud 165 hj / 121 kW. Sellel on erakordselt lineaarne jõuülekanne, mis tagab ratta ühtlase edasipaiskumise kõigil mootorikiirustel.
E-Gas võimaldab selle võimsuse kasutamist veelgi täpsemalt reguleerida. Ja ringrajal testitud Pro Shift Assistant võimaldab käike vahetada ilma sidurita. Rohkem dünaamikat, lühem reaktsiooniaeg – et piire avastada.

Ruumi valikute jaoks. Varustus.

Põhivarustuses on kaks sõidurežiimi: Rain ja Road. Režiimis Rain on gaasi lisamine õrnem ning ABS ja ASC kohandatud märja teepinna omadusega. Režiimis Road on gaas, ABS ja ASC seadistatud kuival pinnal sõitmiseks.
Lisavalikutes on kaks täiendavat sõidurežiimi: Dynamic ja Dynamic Pro. Isegi kaldasendis täpselt ajastatud ABS Pro, aga ka DTC, stardiabi ja kiirusepiiraja Pit Lane Limiter. Režiim Dynamic Pro võimaldab soovitud sätteid ka ise määrata. Nii on piire vaid üks – see, mille määrate ise.

Kompromissitult arukas. Isikupärastamise võimalused.

Neile, kes tunnevad taltsutamatut tõmmet kurvide poole, on olemas kaks eritarvikute paketti. Sport-pakett seisab oma lubaduste taga. Paketis on Pro Shift Assistant, püsikiirusehoidja ja sõidurežiim Pro, sealhulgas režiimid Dynamic ja Dynamic Pro, DTC, ABS Pro, kiirusepiiraja Pit Lane Limiter ja stardiabi. Seevastu Dynamic-paketis on elektrooniline šassii juhtimissüsteem (DDC), käepidemesoojendus, LED-suunatuled ja mootorispoiler.
Ja HP sepistatud valuvelgedega kaalub sinu mootorratas seeriamudelist tervelt 2,4 kg vähem, olles selle võrra oluliselt isikupärasem.

Mootor
Tüüp Vesi-/õlijahutusega neljataktiline neljasilindriline mootor, neli klappi silindri kohta, kaks ülanukkvõlli
Kolvikäik × silindri läbimõõt 80 × 49,7 mm
Töömaht 999 cm3
Nimivõimsus 121 kW (165 hj) 11 000 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 114 Nm 9250 p/min juures
Surveaste 12,1 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline sissepritse
Heitkoguste kontroll EU-4 heitestandard, pealelibistatav titaansummuti
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus üle 200 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 6,7 l
Kütuse tüüp Pliivaba super (premium), oktaaniarv 95–98 (RON) (detonatsioonikindlus; väljundvõimsus 98 RON)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator 406 W
Aku 12 V / 9 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitme plaadiga õlivannis sidur, tagaratta blokeerumist vähendav sidur, mehaaniliselt kontrollitav
Käigukast Pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast, sirged hambad
Ajam Kett 17/45
Šassii/pidurid
Raam Alumiiniumkomposiidist silla raam, osaliselt ennast toetav mootor
Esiratta asukoht/vedrustus Pööratud asendis teleskoopkahvel Ø 46 mm, vedrustuse kompressiooni- ja tagasivetrumise seadistused on reguleeritavad
Tagaratta asukoht/vedrustus Alumiiniumist kahepoolne kiik, reguleeritavad amortisaatorid
Esi- ja tagavedrustus 120 mm / 120 mm
Teljevahe 1439 mm
Järeljooks 98,5 mm
Roolikannu pöördenurk 65,2°
Veljed Valualumiiniumist valuveljed
Eesmine velg 3,50 × 17 tolli
Tagumine velg 6,00 × 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 ZR 17
Tagumised rehvid 190/55 ZR 17
Eesmine pidur Kaks ketaspidurit, ujuvad pidurisadulad, radiaalne nelja kolviga fikseeritud sadul, diameeter 320 mm, 5 mm paksune
Tagumine pidur Üks ketaspidur, ühe kolviga liikuv pidurisadul, diameeter 220 mm, 5 mm paksune
ABS-süsteem BMW Motorradi Race ABS (osaliselt eraldatav), lahutatav
Mõõdud/kaalud
Pikkus 2057 mm
Laius (k.a peeglid) 845 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1228 mm
Istme kõrgus, tühimass 814 mm
Jala sisemine kaar, tühimass 1805 mm
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 205 kg
Lubatud kogukaal 407 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 202 kg
Paagi kasutatav maht 17,5 l
Varu umbes 4 l

Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt 93/93/EMÜ direktiivile (kehtib kõikide vedelike kohta) on kütusepaak vähemalt 90% ulatuses täidetud

HP OSAD.

HP jalatugede süsteem

Lisaks oma kenale välimusele on CNC-freesitud HP jalatugede süsteem ka äärmiselt funktsionaalne. Rohked reguleerimisvõimalused täidavad ergonoomika ja sportlikkuse seisukohast sõitja kõik soovid.

  • CNC-freesitud HP jalatugede süsteem
  • Ülitugev alumiiniumisulam, kerge ja erakordse suunastabiilsusega, kolmevärviline anodeeritud
  • Rohkelt võimalusi jalatugede, pidurihoova, käiguvahetushoova ja käiguvahetuse ulatuse reguleerimiseks
  • Optimaalselt kohandatav ergonoomika tõstab oluliselt nii mugavust kui ka turvalisust
  • Kaasas süsinikust kannakaitse
  • Täpsed juhised ergonoomiliseks reguleerimiseks
  • Valikuline: HP kaassõitja jalatugi

HP süsinikust tuuledeflektor

High Performance osade puhul on sooritusvõimele pööratud erakordset tähelepanu: oma kerguselt esmavalikuks olevast süsinikust osad ühendavad hea välimuse tehnilise asjatundlikkusega.

  • Süsinikust tuuledeflektor rõhutab sportlikku välimust
  • Ülikvaliteetne alternatiiv standardina pakutavale mustale tuuledeflektorile
  • Standardosaga identne kuju

PANIPAIGAD.

Kaassõitjaistme pehme kott

Kompaktne, veekindel, ideaalselt sobituv ja stabiilne – kõike seda pakub kaassõitjaistmele paigaldatav kott. Mahutab 2,5 l, laiendatav kuni 5,5 l – päevareisiks täpselt paras.

  • Veekindel põhisahtel, mahutab umbes 2,5 liitrit, kuni 5,5 liitrini laiendatav, rullitava suuosaga sisemine kott
  • Vastupidav polüestrist/polüuretaanist välismaterjal
  • Tõmblukuga kinnitus kolmel küljel tagab kotile hea ligipääsetavuse
  • Vormitud EVA-materjalist tihedalt tagaistmel istuv põhi, libisemiskindel pealispind
  • Kindel ja kiirelt ühendatav kolme punkti kinnitus
  • Praktiline kandesang
  • Klapil BMW Motorradi logo
  • Mõõdud (P × L × K): umbes 31 × 26 × 10 cm
  • Värvus: must

Sadulakotid

Tekstiilist sadulakotid mahutavad kummalgi pool 10 l, saab laiendada 16 liitrini. Tänu kiiresti lukustatavale hoidikule saab mootorratta uuesti sõidu alustamiseks kiiresti valmis seada.

  • Kiirlukustusega tekstiilist sadulakotid
  • Vastupidav polüestrist välismaterjal
  • Suur põhisahtel, u 10 liitrit kummalgi küljel, laiendatav kuni u 16 l
  • Tõmblukuga kinnitus kolmel küljel tagab kotile hea ligipääsetavuse
  • Koti kuju on kohandatud vastavalt sõiduki geomeetriale
  • Kaasas 2 eemaldatavat veekindlat sisu
  • Sadulakotid on kaassõitja istme alt varguse kaitseks takjapaeltega ühendatud
  • Kinnitusklamber takistab kottide õõtsumist ja kontakti rehvidega; kiirlukustussüsteem võimaldab kotte kergesti fikseerimiskinnitusse paigutada ja sealt eemaldada
  • Hea nähtavuse tagavad helkurtepingud
  • Praktiline kandesang
  • S 1000 logo küljel, „R“ taga
  • Mõõdud (P × L × K): umbes 41 × 18 × 27 cm (laiendatuna 41 × 23 × 27 cm)
  • Värvus: must
Bike configurator