DCSIMG
Inchcape Motors Estonia BMW Motorrad importöör

S 1000 RR

Ülivõrdeline superratas.

Pidevalt piire laiendades ja ideaalset joont otsides on teie istumise all 152 kW (207 hj). Piiramatu jõud viib teie RR-i piirideni – 113 Nm maksimaalse pöördemomendiga 11 000 pöörde juures minutis ning vähemalt 100 Nm pöördemomendikõveraga vahemikus 5500 kuni 14 500 [p/min].
Kümme aastat pärast seda, kui RR-i esimene generatsioon esmalt mootorrataste maailma paelus, liigume uuele jõudlustasemele. Oleme peaaegu kõik RR-i komponendid üle vaadanud – otsast lõpuni. Tulemus: kergem kaal ja märksa suurem võimsus. Kas olete valmis esimeseks positsiooniks ja võiduks? RR ootab teid.

Disainitud parimale stardikohale.

Igaüks, kes vaatab, saab kohe aru: siin seisab võimas mootorratas. Iga osa RR-ist on disainitud sellest maksimumi võtmiseks. Näiteks raami kujundus selle uue vedrustustehnoloogiaga, mis muudab RR-i kergemaks ja täpsemaks. Lisaks on istme asend ideaalselt ergonoomiline ning tänu muudetud raami- ja kattedisainile ka ainulaadne. Standardsed LED-esituled annavad rattale dünaamilise ja agressiivse ilme. Eesmised suunatuled on kattelt liikunud tahavaatepeeglitele, mis on esteetiliselt meeldiv ja parandab ka nähtavust. Tagant vaadatuna domineerib RR disaini ja funktsionaalsuse poolest. Motoks on „kõik ühes“. Lisaks numbriplaadivalgustusele on numbriplaadihoidikul nüüd ka LED-suunatuled, tagatuli ja pidurdustuled.

Neli silindrit ja konkurentsitu võimsus.

Uue disainiga neljasilindriline mootor on RR-i uus jõuallikas. Lisaks sellele, et tippvõimsust suurendati 152 kW (207 hj) 13 500 pöörde puhul minutis, optimeeriti ka pöördemomendikõverat. Ning tänu uuele BMW ShiftCam-tehnoloogiale, mis valib klapi avamisaja ja klapi liigutamise ülanukkvõlli abil, kasutatakse isegi madalas ja keskmises mootori kiirusvahemikus oluliselt suuremat pöördemomenti ja jõudu.
Veel lisati kaalu, mahutavuse ja disaini optimeerimiseks mitmeid komponente. Nende alla kuuluvad uus ajastuskontseptsioon, õõnestatud titaanist sisselaskeklapid ja parendatud ning iseenesliku võimendusega multiketas, tagaratta kinnikiilumisvastane märgsidur (–20 N). Mootor on nüüd 4 kg kergem ja kitsam, mis parendab nii selle käsitsetavust kui ka ergonoomikat. Märkate seda sadulasse istudes kohe.

Tehnoloogia, mis on valmistatud maksimaalseks võimsuseks igas olukorras.

RR on tehniline geenius, mis mõistab teelpüsimist. Neli standardrežiimi RAIN, ROAD, DYNAMIC ja RACE katavad juba mitmeid sõidustiile erinevates olukordades. Eriline lisand, režiim Pro, vallutab kolme lisarežiimiga teie eest võidusõidumaailma: RACE PRO 1, RACE PRO 2 ja RACE PRO 3; käivituskontrolli, sissekäigupiiraja, HSC Pro (mäeltsõiduassistent) ja DBC-ga (dünaamiline pidurduskontroll). Multikontrolleri abil saate nüüd järgmiseid seadeid seadistada värvilise 6,5-tollise TFT ekraani kaudu: gaasi lisamine koos mootori karakteristikutega, mootori pidurdamise pöördemoment, veojõukontroll (DTC) koos rattakontrolli, ABS-i ja DDC-ga (dünaamiline summutuskontroll). Ning nupulevajutusega saate DTC +/- kangi kaudu sätteid muuta. Tänu uusimale kuueteljelisele anduritehnoloogiale ja pöördemomendi eelkontrollile on DTC tugi eriti sujuv ja võimas. See toimub sõltumata käigust, kiirusest ja kaldest.
Uue põlvkonna DTC-ga saate tõhusama, võimsama ja turvalisema teelpüsivuskontrolli ja seeläbi veelgi rohkem hoogu.

Võimsus ringrajal. Ja tänaval.

Mis puudutab maksimaalset võimsust, on RR teie ideaalne partner. Ja mitte ainult tänavail, vaid ka ringrajal. Nii tahavaatepeegli kui ka numbriplaadihoidiku saate maha monteerida paari lihtsa sammuga, ning teil ongi võidusõiduratas.
Valikuliselt saadaval M pakett muudab teie RR-i suurepäraseks võidusõidumasinaks. Siin on kaalu vähendatud veelgi 3,5 kg võrra, saavutades 193,5 kg. Lisaks viimistlusele Motorsport, M süsinikvelgedele, M akule, M istmele, M tõusvale tagaosale ja M kiige pöördteljele saate ka Pro sõidurežiimid koos seadistatavate sõidurežiimidega Race Pro 1-3, ning elektrooniliste abisüsteemidega, nagu näiteks DTC +/- hoob, ABS-i seaded, mootorikaardistused, rattakontroll ja libisemiskontroll ning palju muud.

Mootor
Tüüp Vesi-/õlijahutusega neljataktiline neljasilindriline mootor, neli titaanklappi silindri kohta, BMW ShiftCam
Kolvikäik × silindri läbimõõt 80 × 49,7 mm
Töömaht 999 cm3
Nimivõimsus 152 kW (207 hj) 13 500 p/min juures
Maksimaalne pöördemoment 113 Nm 11 000 p/min juures
Surveaste 13,3 : 1
Segukontroll / mootori juhtimine Elektrooniline sissepritse, muutuva mahuga sisselasketoru
Heitkoguste kontroll Suletud kolmiskatalüüsjärelpõletid, EU-4 standard
Jõudlus/kütusekulu
Maksimaalne kiirus 299 km/h
Kütusekulu 100 km kohta vastavalt WMTC andmetele 6,4 l
Kütuse tüüp Pliivaba super (premium), oktaaniarv 95–98 (RON) (detonatsioonikindlus; väljundvõimsus 98 RON)
Elektrisüsteem
Vahelduvvoolugeneraator 450 W
Aku 12 V / 8 Ah, hooldusvaba
Jõuülekandesüsteem
Sidur Mitme plaadiga sidur õlivannis, tagaratta blokeerumist vähendav sidur, rakendub ise
Käigukast Sirgete hammasratastega pidevalt hambuv 6-käiguline käigukast
Ajam Kett 525 17/45
Veojõu kontroll  DTC
Šassii/pidurid
Raam Sildraam, alumiiniumisulamist, kandev mootor
Esiratta asukoht/vedrustus Pööratud asendis teleskoopkahvel Ø 45 mm, reguleeritavad vedrustuse kompressiooni- ja tagasivetrumise tasemed, reguleeritav eelkoormustamine
Tagaratta asukoht/vedrustus „WBSK“ alumiiniumist kiik, Full Floater, reguleeritavad vedrustuse kompressiooni- ja tagasivetrumise sätted, reguleeritav eelpingutus
Esi- ja tagavedrustus 120 mm / 117 mm
Teljevahe 1441 mm
Järeljooks 93,9 mm
Roolikannu pöördenurk 66,5°
Veljed Valualumiiniumist veljed
Eesmine velg 3,50 × 17 tolli
Tagumine velg 6,00 × 17 tolli
Eesmised rehvid 120/70 ZR 17
Tagumised rehvid 190/55 ZR 17
Eesmine pidur Kaksik-ketaspidur, nelja kolviga fikseeritud pidurisadul, diameeter 320 mm
Tagumine pidur Üks ketaspidur, ühe kolviga liikuv pidurisadul, diameeter 220 mm
ABS-süsteem BMW Motorradi Race ABS (osaliselt eraldatav), lahutatav, valitavad režiimid
Mõõdud/kaalud
Istme kõrgus 824 mm
Jala sisemine kaar 1827 mm
Paagi kasutatav maht 16,5 l
Varu umbes 4 l
Pikkus 2073 mm
Kõrgus (v.a peeglid) 1151 mm
Laius (k.a peeglid) 848 mm
Kuivmass 175 kg (M Package 173,3 kg) ilma akuta
Tühimass, sõiduks valmis, täispaagiga 1) 197 kg (M Package 193,5 kg)
Lubatud kogumass 407 kg
Kandevõime (standardvarustusega) 210 kg


Tühimassiga seotud tehnilised andmed (DIN)
1) Vastavalt VO (EU) 168/2013 suunistele koos kõigi vedelikega, põhivarustusega ning vähemalt 90% ulatuses täidetud kütusepaagi kasutatava ruumiga.

Bike configurator